Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity
Το κριτήριο σας πρέπει να ειναι τουλάχιστον 3 χαρακτήρες
Φαίνεται ότι η Take-Two παίρνει το GTA 5 modding πολύ σοβαρά. Δύο από τα πιο δημοφιλή mods (FiveM και GTA:MP), τα οποία αναπτύχθηκαν για online play εκτός των επίσημων servers της Rockstar, αποτελούν πλέον παρελθόν. Ο δημιουργός του FiveM με ανάρτηση του στο Reddit αποκάλυψε ότι τον επισκέφτηκαν δύο ιδιωτικοί ερευνητές - οι οποίοι ισχυρίστηκαν ότι λειτουργούν για λογαριασμό της Take-Two - και του ζήτησαν να τερματίσει κάθε δραστηριότητα του σε σχέση με το Grand Theft Auto. Υπενθυμίζεται ότι τον περασμένο Αύγουστο, η Rockstar «τιμώρησε» τους παίκτες που χρησιμοποιούσαν το FiveM mod. Συμπτωματικά(;), ο publisher επικοινώνησε επίσης με τους δημιουργούς του GTA: MP, οι οποίοι έχουν επίσης τερματίσει την ανάπτυξη του εν λόγω mod. Σύμφωνα με ανάρτηση της ομάδας, η Take-Two Interactive Inc. απαίτησε να σταματήσουν την ανάπτυξη του GTA: Multiplayer γιατί προσβάλει τα συμφέροντα της εταιρείας.
Αυτό που προκαλεί εντύπωση, πάντως, είναι ότι οι modders ισχυρίζονται πως η Rockstar υποστήριζε (τουλάχιστον ανεπίσημα) τα GTA mods. «Μπορεί να φαίνεται τώρα ότι όλα είναι ψέμα, κάτι που δεν ισχύει. Ήμασταν σε επαφή με τη Rockstar Games και λαμβάναμε τα σχόλια τους. Ωστόσο θα πρέπει να λάβουμε υπόψη ότι η Take-Two είναι ο publisher και η Rockstar Games απλά ο developer. Δεν εγκρίνουμε την πειρατεία και ποτέ δεν “αγγίξαμε” τα Rockstar Social Club ή κάναμε άλλες τροποποιήσεις», αναφέρει μεταξύ άλλων η ανακοίνωση της ομάδας του GTA:MP mod. Η ομάδα δημοσίευσε επίσης ένα βίντεο το οποίο παρουσιάζει το συγκεκριμένο mod σε δράση. Δείτε το στη συνέχεια.
Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!
Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
από
10/11/15
PCPS3PS4XBOX 360XBOX ONE
Φαίνεται ότι η Take-Two παίρνει το GTA 5 modding πολύ σοβαρά. Δύο από τα πιο δημοφιλή mods (FiveM και GTA:MP), τα οποία αναπτύχθηκαν για online play εκτός των επίσημων servers της Rockstar, αποτελούν πλέον παρελθόν.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity