Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Νέα πατέντα του Mark Cerny για τη βελτίωση του ray tracing στο PS5

*
Η Sony Interactive Entertainment κατάθεσε μια νέα πατέντα η οποία έχει σκοπό να βελτιώσει τις επιδόσεις του PlayStation 5 σε παιχνίδια που χρησιμοποιούν ray-traced lighting. Εμπνευστής της είναι ο Mark Cerny, αρχιτέκτονας των PS5, PS4 και ο τίτλος της είναι "system and method for accelerated ray tracing with asynchronous operation and ray transformation".

Η πατέντα περιγράφει ένα σύστημα που χρησιμοποιεί shader processors που μειώνει το μήκος των rays και βελτιώνει τη συνολική απόδοση όταν είναι ενεργοποιημένο το ray-tracing. Η στρατηγική αυτή ίσως οδηγήσει σε σημαντικές βελτιώσεις, καθώς το shader program πραγματοποιεί μονάχα hit testing, αναφέρει η πατέντα.


Το real-time ray tracing, επιτρέπει τη ρεαλιστικό προσομοίωση φωτισμών και αντανακλάσεων, όπως των εφέ σε ταινίες CGI και είναι ένα από τα πολυδιαφησμένα χαρακτηριστικά των PS5, Xbox Series X αλλά και των σύγχρονων PC GPUs.

Προς το παρόν, παιχνίδια του PlayStation 5, όπως τα Spider-Man: Miles Morales και Ratchet & Clank: Rift Apart διαθέτουν ray-tracing modes, όμως η ενεργοποίησή τους γίνεται εις βάρος ρυθμού ανανέωσης ή της ανάλυσης, λόγω της υπολογιστικής ισχύος που απαιτείται. Από την άλλη, στο Gran Tursimo 7 δεν υπάρχει ray-tracing κατά τη διάρκεια του gameplay, παρά μόνο σε replays στο Garage mode.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*