Ο κορονοϊός έχει καθηλώσει αρκετό κόσμο στα σπίτια του εδώ και καιρό και το Twitch μαζί με το Valorant φαίνεται πως κράτησαν συντροφιά σε πολλούς. Όπως αναφέρει το μηνιαίο report του StreamElements και του Arsenal.gg, η θέαση του Valorant αυξήθηκε κατά 45% σε σχέση με τον προηγούμενο μήνα και οι θεατές της πλατφόρμας «έγραψαν» 334 εκ. ώρες παρακολούθησης του τίτλου. Η χρήση του Twitch για θέαση αυξήθηκε κι αυτή από μόνο της κατά 99% σε σχέση με πέρσι, αφού τον Απρίλιο συγκέντρωσε 1.5 δισ. ώρες θέασης από τους χρήστες της. Την ίδια περίοδο το YouTube gaming συγκέντρωσε 461 εκ. ώρες και το Facebook Gaming 291 εκ. ώρες.

Αποσύρεται κι άλλο κινητό τηλέφωνο από την ελληνική αγορά λόγω ακτινοβολίας
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity