Η ομάδα μετέφερε το πρωτότυπο παιχνίδι στο Wii με ανανεωμένα γραφικά, ενώ η τριλογία υποστήριζε 60fps (για το Wii). Το Rogue Squadron: X-Wing vs Tie Fighter θα κυκλοφορούσε για το Xbox 360, ωστόσο κάποια εσωτερικά ζητήματα της LucasArts και η οικονομική κρίση του 2008 προκάλεσαν την ακύρωση του τίτλου. Στη συνέχεια και αφού η Factor 5 έγινε ένας από τους in-house developers του PlayStation, η ομάδα έφερε στο προσκήνιο τον multiplayer τίτλο Rogue Squadron, αλλά η Sony δεν ενδιαφέρθηκε.
Η περίοδο αποκλειστικότητας με την Sony έληξε μετά την κυκλοφορία του fantasy action flight game, με τίτλο Lair (για το PS3) και η ομάδα συνέχισε την ανάπτυξη της τριλογίας για το Wii. Μάλιστα, ο Eggebrecht ανέφερε ότι «το Lair ήταν πάρα πολύ φιλόδοξο για launch τίτλος, αλλά και ένα αρκετά μεγάλο λάθος».
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity