
Η λίστα με τους νικητές είχε ως εξής:
Καλύτερο adventure game: The Last of Us
Καλύτερο downloadable game: Brothers: A Tale of Two Sons
Καλύτερο mobile game: Plants vs Zombies 2
Καλύτερο handheld game: The Legend of Zelda: A Link Between Worlds
Καλύτερο animation: The Last of Us
Καλύτερο art direction: The Last of Us
Βραβείο visual engineering: The Last of Us
Βραβείο gameplay engineering: Grand Theft Auto 5
Hall of fame: Rockstar Games
Καλύτερο casual game: Plants vs Zombies 2
Καλύτερο family game: Super Mario 3D World
Καλύτερο role playing και massively multiplayer: Diablo 3
Καλύτερο strategy simlution: XCOM: Enemy Within
Outstanding innovation: The Last of Us
Καλύτερο sound design: The Last of Us
Καλύτερη ιστορία: The Last of Us
Character Performance: Ellie, The Last of Us
Pioneer: Eugene Jarvis
Καλύτερο online game: World of Tanks
Καλύτερο αθλητικό game: FIFA 14
Καλύτερο game οδήγησης: Forza Motorsport 5
Καλύτερο fighting game: Injustice: Gods Among Us
Καλύτερο action game: BioShock Infinite
Καλύτερη σκηνοθεσία: The Last of Us
Παιχνίδι της χρονιάς: The Last of Us




ποιο αλλο θα τα επαιρνε
Είναι πραγματικά παιχνιδάρα το The Last Of Us...Θα ήθελα πολύ να το δω και να ασχοληθώ μαζί του, αλλά PS3... γιοκ!!! :)
Αυτο ελειπε να μην σαρωνε τα βραβεια! Οχι τιποτα αλλο αλλα αν εβλεπα παλι το GTA V θα τρελενομουν. Ευτυχως που υπαρχει και κατηγορια για το καλυτερο strategy διοτι στα VGA την ειχαν γραμμενη την κατηγορια αυτη.
και ποιο άλλο να κέρδιζε...ήταν το καλύτερο παιχνίδι της χρονιάς...
Παιχνιδάρα!!!
και ολες τις κατηγοριες να επαιρνε δεν θα μου εκανε εντυπωση...
Δεν το έχω παίξει ακόμα αλλά μου φαίνεται λογικό. Υπάρχει περίπτωση να βγει στο plus σύντομα? Ή περιμένω τσάμπα?
Devil_7 και γώ το σκεφτόμουν αυτό.....πιστεύω όμως προς καλοκαιράκι θα το κάνουν......
Τέτοια παιχνιδάρα που είναι λογικό
Σε καμία περίπτωση για Plus πριν το καλοκαίρι του 2015, άσε που είναι 40GB παιχνίδι, χρειάζεσαι δηλαδή 80GB ελεύθερα στον δίσκο... Δεν νομίζω!!!
Αναμενόμενο να σαρώσει το απόλυτο Survival Game.
Σαρωσε πραγματικα το Last of us,εγω προσωπικα περιμενα GTA V αλλα να που βγηκε το last of us
Τα αξιζει και με το παραπανο. Παιχνιδαρα με τα ολα της ειναι το THE LAST OF US..
Συμφωνώ ότι το The Last of Us αξίζει και με το παραπάνω τα βραβεία που κέρδισε.