Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Στις 17 Ιουλίου η αποκάλυψη του Fatal Frame για το Wii U

Όπως ανακοίνωσε η Koei Tecmo, ο τελευταίος τίτλος της σειράς Fatal Frame για το Wii U θα αποκαλυφθεί κατά τη διάρκεια ενός live streaming event στις 17 Ιουλίου. Η ομάδα αναμένεται να παρουσιάσει για πρώτη φορά υλικό από την εν λόγω παραγωγή, ενώ θα αποκαλυφθούν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το franchise.



Υπενθυμίζεται ότι εκτός από το νέο παιχνίδι, η Koei Tecmo θα κυκλοφορήσει (εντός του 2014) και σχετικό live action film, ενώ τον Αύγουστο την εμφάνισή του θα κάνει ένα novel από τον συγγραφέα Eiji Otsuka. Αναμένουμε με ενδιαφέρον λοιπόν…

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
5 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • alex4444
    • Για να δουμε! Ενα πολυ καλο αποκλειστικο franchise για τη Νιντεντο, ας ελπισουμε να μην απογοητευσει.

    • grcpan
    • Νομίζω πως πλέον το franchise ανήκει στην Nintendo.
      Το πιο σημαντικό πάντως εκτός από το να δούμε το παιχνίδι είναι να μάθουμε αν θα έρθει εκτός Ιαπωνίας.

      Είναι reboot της σειράς, οπότε έχουμε ελπίδες.

    • iankysyrath
    • tanno@ στο χω ξαναπει παλικαρι μου···αγορασε το ιαπωνεζικο fatal frame4 και κατεβασε ειδικο patch official και παιξτο με αγγλικα μενου και υποτιτλους···σπερνει··το patch το τρεχεις απο την sd card του wii...αν δε εχεις homebrew channel ακομα καλυτερα!αν οχι κατσε και περιμενε ποτε θα ξυθει η νιντυ να αρει επισημα το regionlock

*