Σύμφωνα με πρόσφατο tweet του Rick Pasqualone, ο οποίος «ενσάρκωσε» τον Vito Scaletta στο Mafia 2, θα πρέπει να περιμένουμε σύντομα να αποκαλυφθεί το επόμενο μέρος της σειράς. Πίσω από την ανάπτυξη των Mafia 2 και Mafia: The City of Lost Heaven βρίσκεται το τσεχικό στούντιο Illusion Software, το οποίο μετονομάστηκε σε 2K Czech μετά την εξαγορά από την Take-Two. Τον περασμένο Δεκέμβριο, η 2Κ ανακοίνωσε ένα νέο στούντιο που ονομάζεται Hangar 13, στο οποίο επικεφαλής βρίσκεται o πρώην game director του Star Wars game franchise, o Haden Blackman.
Σύμφωνα με δημοσιεύματα από Μέσα του εξωτερικού, το νέο στούντιο έχει αναλάβει (ή συμμετέχει) στην ανάπτυξη του επόμενου μέρους της σειράς Mafia. Ελπίζουμε μέσα στις επόμενες μέρες (ή και εβδομάδες) να έχουμε πιο συγκεκριμένες πληροφορίες στα χέρια μας.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Πολυ καλα νεα, αγαπημενη σειρα !!
Εξαιρετικά νέα. Τα Mafia ήταν από τα πιο διασκεδαστικά games. :)
Επιτέλους ευχάριστα νέα.Από τα καλύτερα παιχνίδια για μένα,κυρίως το 1 αλλά και το 2 ήταν εξαιρετικό.
Το δεύτερο για μένα είναι ένα μέτριο παιχνίδι. Ελπίζω να μην είναι "άδειο" όταν τελειώνεις το campaing αλλά να έχεις να κάνεις κάτι στυλ gta...
Αιντε να δουμε....Deliver us a game we cannot refuse please :)
Από τα καλύτερα νέα εδώ και καιρό. Το περιμένουμε με ανοιχτές αγκάλες.
Καλά νέα και νομίζω πως είναι και σε πολύ καλά χέρια.
Ίδωμεν...