Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Το δεύτερο κύμα Nintendo Amiibos

Η Nintendo ανακοίνωσε το δεύτερο κύμα των Amiibo figurines που θα κυκλοφορήσουν στην αγορά της Ευρώπης και της Αμερικής μέσα στις επόμενες εβδομάδες, αλλά και τα games που θα είναι συμβατά με αυτές. Συγκεκριμένα, τα νέα Amiibos που θα κυκλοφορήσουν είναι αυτά των χαρακτήρων Zelda, Diddy Kong, Luigi, Pit, Captain Falcon και Little Mac, ενώ οι συμβατοί τίτλοι θα είναι οι Super Smash Bros. 3DS (μόνο στο νέο Nintendo 3DS), Mario Kart 8, Captain Toad: Treasure Tracker, Mario Party 10 και Yoshi’s Wooly World.

Οι νέες φιγούρες θα εμφανιστούν στην ευρωπαϊκή αγορά στις 19 Δεκεμβρίου.


Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
9 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • RODIFIRE
    • γιατί μόνο για το new 3ds δεν είπαν ότι θα βγάλουν περιφερειακό και για τα παλιά? κάτι τέτοιο θυμάμαι :)

    • RODIFIRE
    • άπλα μπερδεύτηκα σκεφτόμουν μήπως το ακύρωσαν κιόλας το περιφερειακό γιαυτό ρώτησα :)
      μπορεί να πάρω καμιά φιγούρα κάνα Link ,zelda, kid, η και κάναν άλλον μιας και τα βρήκα με 14 ευρω και θα χρησιμεύουν σε τόσα παιχνίδια :) άλλα στην Ελλάδα πόσο θα έχουν?

    • RODIFIRE
    • πόσο θα κάνουν στην Ελλάδα? λογικά από 20 ευρώ και πάνω ε? δεν νομίζω να είναι με τίποτα 15 όπως αν τα πάρουμε από έξω...
      και από έξω θα είναι συμβατά θέλω να πιστεύω... μην φάμε κάνα άκυρο :Ρ (καλά θα το ψάξω πριν αγοράσω :P :P)

    • Volga
    • Είναι υπέροχα τα άτιμα... και γαμώ της συλλογές! 3-4 θα τα τσιμπίσω πάντως (Samus, Luigi, Captain Falcon,toad)

    • RODIFIRE
    • και εγώ θα ήθελα της περισσότερες να της είχα για συλλογή! εδώ περνούμε συλλεκτικές για κάτι τέτοιο :Ρ

*