H Naughty Dog έδωσε στη δημοσιότητα μία νέα εικόνα που παρουσιάζει τον πρωταγωνιστή Nathan Drake, έτσι όπως θα παρουσιαστεί μέσα από το επερχόμενο Uncharted 4: A Thief’s End. Το μοντέλο χαρακτηρίζεται από υψηλού επιπέδου λεπτομέρεια και σίγουρα μας αφήνει με πολλές υποσχέσεις για αυτά που πρέπει να περιμένουμε από το νέο αποκλειστικό game του PlayStation 4. Περισσότερα για τον τίτλο ίσως μάθουμε την Κυριακή, αφού η ομάδα ανάπτυξης θα διοργανώσει ένα event στην California των Ηνωμένων Πολιτειών.

Ετοιμαζόμαστε…
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Ίσως ξενίσει κάποιους πως είναι τόσο ρεαλιστικό. Εμένα από την άλλη μου αρέσει αρκετά όπως τον έκαναν.
Πολυ μπροστα οι τυποι στο ND στα γραφικα και ειναι ωραια γιατι εχουν πετυχει το τροπο να μεγαλωσουν το drake ρεαλιστικοτατα!
Και ειπαν οτι στοχευουν 1080/60, τι να πω αν το καταφερουν και εχουν και τετοια μοντελα με τοση λεπτομερεια θα μιλαμε μαλλον για συμφωνιες με το διαλο , μαγεια , βουντου δεν ξερω τι αλλο. Εχουν αποδειξει ομως οτι το χουν εκει στην nd, αντε να το δουμε.
We don't always make games, but when we do, they are Game Of The Year
~Naughty Gods
Πολύ πολύ ωραίο...Ισχύει από τη φωτο, πως έχουν προσέξει λεπτομέρειες...Αν ο χαρακτήρας απεικονίζεται όντως έτσι στο παιχνίδι τότε μπράβο τους, τι να πω...
αν όντως είναι έτσι, τότε το uncharted θα έχει νομίζω τα καλύτερα γραφικά που είχε ποτέ παιχνίδι κονσόλας
δείχνει λίγο γερασμένος αλλά και πάλι υπέροχος.
οχι ειναι πολυ καλο ελπιζω να εχουν φτιαξει λιγο και το animation..
Δεν εχω ξαναδει πιο ομορφα φτιαγμενο χαρακτηρα....Αρε N.D τι μας κανεις..... Αναμενουμε κ αλλες πληροφοριες αυριο!!!!
Τωρα που εκλεισα το σαγονι........ενα εχω να πω ή μαλλον να γραψω. ΔΕΝ ΕΧΩ ΛΟΓΙΑΑΑΑΑ!!!!
Τι να πει κανείς για τη Naughty Dog. Η δουλειά που κάνουν και έκαναν τόσα χρόνια μιλάει από μόνη της.
ΓΕΡΑΣΕ ΚΙ ΑΥΤΟΣ.
Υπέροχο πραγματικά
Θα δούμε πολύ καλά γραφικά
Για σκετο μοντελο, είναι πααααρα πολύ καλο.
Το animation του χαρακτήρα να φτιαξουν σε αυτό το παιχνιδι διοτι ετσι όπως ετρεχε ο χαρακτηρας στα προηγουμενα, μου καθοταν στο λαιμο. Αχαρος βρε παιδι μου!
Αντε ρε ND, τελειωνε!
Πιστεύω ότι η ND θα μας κάνει παππάδες με το PS4! Προβλέπω πολλά σαγόνια στο πάτωμα και που να δούμε και Last of US 2!!!!!!!!!
Σαν τον μεγαλο αδερφο του Drake μοιαζει πιο πολυ παρα με τον Drake του Uncharted 3,οχι οτι με χαλαει μιας και λογικα η ιστορια μπορει να βρισκεται χρονια μπροστα απο το τελευταιο,συν το οτι του εχουν δωσει μεγαλυτερη λεπτομερεια τωρα
Αγαπημένη movie game σειρά! ND, κάνε τα μαγικά σου για ακόμη μια φορά
Aν και εχει αναφερθει πως θα ειναι το τελευταιο της σειρας κατι το οποιο δεν θα το ηθελε αρκετος gaming κοσμος πιστευω πως θα ειναι το καλυτερο ... Πρεπει η Naughty dog να δωσει τον καλυτερο της ευατο για να παραμεινει στο παρασκηνιο
αν ειναι οντως το καλυτερο της σειρας θα με ωθησει μια ωρα αρχιτερα στην αγορα PS4!
Παιδιά αν και είμαι gamer που λιώνει κάθε χρόνο στα ποδοσφαιρικά παιχνιδια (τα τελευταια 5 χρόνια μόνο fifa) το uncharted είναι το παιχνίδι που με έχει κάνει να ξεπεράσω το Fifa! Μιλάμε για 10 ώρα συνεχόμενα! Αν το γραφικό είναι αυτό που βλέπουμε και το gameplay αιθιστικο,μαζί με το co op που είναι το αγαπημένο μου στο multiplayer βλέπω να με χώριζει η γυναίκα μου. .
Δεν μου αρέσει. Ο Drake ήταν ένας χαριτωμένος και συμπαθής νεαρός, όχι ένα ψωνισμένο, αμερικανάκι ραμολιμέντο όπως φαίνεται εδώ!
Η φάτσα του σοβάρεψε και βγάζει και κάτι το «ψωνίστικο»που δεν είχε ποτέ ο χαρακτήρας!
#YourFaceDamnIt
3 uncharted, 3 περιπέτειες όλες αποτυπωμένες στο πρόσωπο του,Drake ωρίμασες και σου πάει αγόρι μου τρελά, και θες να μάθεις και ένα μυστικό; σε σχεδίασε σωστά η naughty και σε απέδωσε όπως σου αξίζει το ps4!!
και μενα δε μου αρεσει περαν του τεχνικου θεματος που δειχνει εκπληκτικο.κατα τα αλλα σε αυτη τη φωτο drake δεν τον λες
Αναμένουμε και την ταινία με Mark Wahlberg...πάντως αφήνει υποσχέσεις...
φοβερή λεπτομέρεια και πολύ πετυχημένος ο ήρωας....
είναι αυτό που λένε ότι όσο μεγαλώνουν οι άντρες ομορφαίνουν.... :-p
Uncharted + ND = βασικός λόγος αγοράς Playstation!!!
@raysod δε νομίζω ότι θα τη τελειώσουν έτσι απλά μια σειρά που αποφέρει τρελλλλααα κέρδη...για θυμήσου στην ουσία τα ιδια μας έλεγαν και απο την ΕΙDOS, Crystal Dynamics για το ΤΟΜΒ RAIDER και πριν λίγο καιρό μας εδώσαν στην ουσία την "επανεκκίνηση" της σειράς.
Τα γεροντια δινουν πονο μου φαινεται !!! Θελουμε drake και συντομα !!!
δεν μου αρέσει καθόλου η φάτσα του! προτιμώ τον προηγούμενο ήταν ποιο γαματος...