
Το Left Behind, το τελευταίο story DLC του τίτλου, διατέθηκε στις 14 Φεβρουαρίου.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Σύμφωνα με τον παραγωγό του The Last of Us, του πιο επιτυχημένου τίτλου του PlayStation 3 για το 2013, οι πιθανότητες για ένα sequel -είτε στο PlayStation 3, είτε στο PlayStation 4- είναι 50/50.
μου μυριζει τρολια....
προσωπικά άμα βγάλουν sequel δεν πρέπει αυτοί οι 2 να είναι οι πρωταγωνιστές.βρήκαν την Ιθάκη τους στο τέλος και έτσι θα πρέπει να παραμείνει.θα μπορούσαν να εμφανιστούν μέσα στα cutscenes(σαν δευτερεύοντες χαρακτήρες) ώστε να τους θυμηθούμε πάλι αλλά όχι να κάνουν ένα ακόμα ταξίδι.
Ειναι σαν αν τους ρωτανε αν θελουν να βγαλουν περισσοτερα χρηματα και να απανταει "50% πιθανοτητα να θελουμε"! Αστε ρε τα σαπια...
χαχα!σωστά shepard!εγώ το βλέπω και για τριλογία κλασικά.......