Η αύξηση αυτή του 2600% καταγράφεται στο Black-Friday.Global και στο πλαίσιο της ίδιας έρευνας φαίνεται πως η Ελλάδα έφτασε στην τέταρτη θέση (ανάμεσα σε 55). Οι Έλληνες καταναλωτές φαίνεται πως ξόδεψαν κατά μέσο όρο €206 αγοράζοντας κυρίως ρούχα και ηλεκτρικά είδη, ενώ ιδιαίτερα ψηλά κινήθηκε και η Γερμανία με €5 παραπάνω έξοδα κατά μέσο όρο από την Ελλάδα.
Η ίδια έρευνα σημειώνει πως το 85% των Ελλήνων καταναλωτών είναι ενήμερο για την Black Friday, 2 στους 5 ψωνίζουν αυτήν την περίοδο και το 64,5% αναζητεί προσφορές στο διαδίκτυο. Ο μέσος όρος των φετινών εκπτώσεων έφτασε το 53%.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity