Το απόγευμα της Πέμπτης εμφανίστηκαν αρκετά βίντεο από το επερχόμενο Gran Turismo Sport, ωστόσο σε κανένα από αυτά δεν είδαμε να υπάρχει damage model (σύστημα ζημιάς). Ευτυχώς, αυτό πρόκειται να αλλάξει μέχρι την κυκλοφορία του τίτλου. Ο παραγωγός Kazunori Yamauchi ανέφερε σε πρόσφατη συνέντευξη του ότι το game θα περιλαμβάνει damage model, αλλά δεν ενεργοποιήθηκε στην παρουσίαση που πραγματοποιήθηκε στο Λονδίνο. Μαθαίνουμε επίσης ότι θα υπάρχουν καιρικές συνθήκες, ωστόσο αυτή τη φορά η Polyphony Digital δεν θα εφαρμόσει στο παιχνίδι δυναμικά καιρικά φαινόμενα, και οι παίκτες θα είναι σε θέση να επιλέξουν τις καιρικές συνθήκες κατά την έναρξη του αγώνα.

Ακόμη, η ομάδα εξακολουθεί να στοχεύει στα 60fps και ανάλυση 1080p. Δεδομένου ότι μέχρι στιγμής υπάρχουν τομείς στους οποίους πέφτει το frame rate, στόχος της Polyphony Digital είναι να βελτιστοποιήσει το game, ώστε να υπάρχει σταθερό frame rate στα 60fps. Υπενθυμίζεται ότι το Gran Turismo Sport αναμένεται αποκλειστικά για το PS4 στις 16 Νοεμβρίου.
Νέο firmware update για το PS5, τι αλλάζει στο σύστημα
Κλασική Polyphony δε σας δείχνουμε το ένα δε σας δειχνουμε το άλλο το καλοκαίρι θα μας πουν πως θα πάει κανα 8μηνο πισω ο τίτλος γιατί δεν πιάνουν τα 60 fps και ελπίζω εν έτη 2016 να καταλάβουν πως όταν ενα όχημα με 40χιλιομετρα χτυπάει σε μπάρα παθαίνει φοβερή ζημιά με 120 δε μένει τίποτα με 200.....
Οπότε ας γίνει αληθοφανές το damage ας μην το παίζουν πιτσιρίκια αν σπάζονται επειδή δεν μπορούν να στρήβουν πέφτοντας πάνω σε άλλους...
το δυναμικο καιρό παντως και την αληθοφάνεια του οπως την ειδαμε στο Driveclub δε νομιζω να τη δουμε πουθενα αλλου συντομα....
Μισες δουλειες κανετε ρε παιδια...Racing game εν ετη 2016 χωρις "δυναμικο" συστημα καιρου οσο να ναι δεν καθεται καλα.Ημιτελες βλεπω να το βγαζουνε