
Θα πρέπει να επισημάνουμε, ότι η ομάδα δεν έχει επιβεβαιώσει την παραπάνω είδηση. Επομένως μέχρι την έναρξη της beta (για το Xbox), ίσως έχουμε και επίσημη τοποθέτηση της Bungie για το θέμα.

ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ
ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ
ΔΙΑΝΟΜΗ
PEGI
Όπως ανακοίνωσε πρόσφατα η Bungie, το Destiny θα «τρέχει» και στο Xbox One σε ανάλυση 1080p.
δεν νομιζω να εχει πει ψεματα η εταιρια για το παιχνιδι...1080 θα ειναι...εξαλλου beta ειναι δοκιμαστικο οποτε που το κακο;........αν και εχω πσ4 απλα λεω...λιωστε παιδες..το alpha που επαιξα ηταν τρομερο.