Όσοι ασχολούνται το τελευταίο διάστημα με το Destiny 2, έχουν παρατηρήσει ότι το παιχνίδι χρησιμοποιεί ένα σύστημα το οποίο επιβραβεύει με XP τους παίκτες, αναλόγως με τον τύπο της δραστηριότητας που κάνουν την δεδομένη στιγμή. Για παράδειγμα, τα χρονοβόρα Crucible matches και το Leviathan Raid αποδίδουν αναλογικά περισσότερα XP, ενώ αντιθέτως τα μικρότερης κλίμακας και με μεγαλύτερη περιοδικότητα Public Events αποδίδουν αναλογικά λιγότερα. Αυτό το σύστημα συγκομιδής εμπειρίας πολλών ταχυτήτων φαίνεται να ενόχλησε μεγάλη μερίδα παικτών που εξέφρασαν έντονα την δυσαρέσκεια τους, κάτι το οποίο δεν πέρασε απαρατήρητο από την Bungie. Ως εκ τούτου, οι XP ανταμοιβές θα αλλάξουν σε μεγάλο βαθμό και πλέον όχι μόνο θα αποτελούν κοινές σταθερές για όλες τις πτυχές του παιχνιδιού, αλλά θα ενσωματωθούν και στο UI, σε αντίθεση με πριν. Η Bungie δήλωσε ότι θα συνεχίσει να παρακολουθεί το συγκεκριμένο θέμα, στην προσπάθεια της να βελτιώσει περαιτέρω την συνολική εμπειρία των παικτών.

Νέο firmware update για το PS5, τι αλλάζει στο σύστημα
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity