Έχει ήδη αναπτυχθεί μεγάλο hype αναφορικά με την άφιξη του DirectX 12, το επερχόμενο API update για Xbox One και PC το οποίο αναμένεται να είναι διαθέσιμο εντός του 2015, όμως δεν θα ήταν συνετό να νομίζει κάποιος ότι η Sony δεν ετοιμάζει αντίστοιχες βελτιώσεις στο API του PlayStation 4. Σε πρόσφατη συνέντευξή του ο ιδρυτής της Confetti FX Wolfgang Engel είπε ότι το custom API της Sony για το PS4 θα υψώσει το «ανάστημά» του απέναντι στο DirectX 12. «Το custom API της Sony είναι περισσότερο low-level και σίγουρα κάτι το οποίο λατρεύεται από όσους προγραμματιστές ασχολούνται με τα γραφικά. Σου δίνει μεγάλες δυνατότητες ελέγχου. Το DirectX 12 θα είναι περισσότερο «γενικής χρήσης» λόγω του ότι θα πρέπει να μπορεί να δουλέψει με περισσότερες GPUs, τη στιγμή που το API του PS4 έχει αναπτυχθεί για πιο «εξειδικευμένη» διαχείριση», είπε ο Wolfgang ο οποίος σε καμία περίπτωση δεν άσκησε αρνητική κριτική εναντίον του DirectX, το οποίο πιστεύει ότι θα είναι εκπληκτικό.

Ο Wolfgang Engel ήταν αυτή τη χρονιά στο περίπτερο της GDC και εκεί μίλησε σχετικά με τα Compute Shader Optimizations σε τρεις GPU της AMD, τις RADEON 6770, RADEON 7750 και RADEON 7850. Στην ερώτηση εάν αυτοί οι μέθοδοι optimization θα εφαρμόζονται και στο PlayStation 4 απάντησε: «Ναι, όμως θα υπάρχουν και άλλα συγκεκριμένα optimizations στο PS4, τα οποία δεν θα είναι διαθέσιμα για PC, τα οποία θα βοηθήσουν στο να αυξηθεί η απόδοση ακόμα περισσότερο». Εσείς τι λέτε ύστερα από όλα αυτά;
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!
Διαμοιρασμός τεχνολογικού πόνου.
Απλότητα με ισχύς. Απλά πράγματα. Να μοιράζεις πόνος χωρίς κούραση.
Ο συνδιασμος των παραπανω που πολυ σωστα αναφερει το αρθρο, συν το ισχυροτερο hardware του PS4 (RAM-GPU) συν το παρακατω.....
|
|
V
http://gamingbolt.com/ps4-ice-team-programmer-surface-tilingdetiling-on-the-cpu-is-10-100x-faster-now
Εξηγουν το γιατι το PS4 θα παραμεινει μπροστα σε (θεμα ισχυς) σε αυτη την γενια..!
Τα εχουμε ξαναγραψει αλλωστε οτι η Sony δεν θα κατσει με τα χερια σταυρωμενα... ;)
Ξεχασα κι αυτο το link....
http://www.redgamingtech.com/ice-team-playstation-4-performance-boost-thanks-to-gpgpu-rendering/
Λίγο captain obvious ο τύπος αλλά οκ, τέτοιες δηλώσεις έχουν αντίκτυπο στις μάζες και κάνουν καλό στο μαρκετινγκ.
Το σημαντικό είναι ότι και από τους δύο θα δούμε πολύ όμορφα αποτελέσματα.
@raysod
Φιλε δεν υπαρχει περιπτωση η Sony να μην διαθεσει στους 3rd party devs ολα τα παραπανω.....πιο το νοημα αλλωστε...? Παντα εδινε και δινει βελτιωμενα tools!
Ειναι σαν να λεμε οτι η MS "κραταει" τις βελτιωσεις του Direct x 12 για το One μονο για τα first party παιχνιδια της.... ;)
Η Sony παντα βοηθαει τους devs, το εκανε και με τον Cell στο PS3 αλλα και παλιοτερα με το PS2...δεν βλεπω το λογο γιατι να "κρυψει" αυτες τις βελτιωσεις απο αυτους στο PS4....?
Δεν νομιζω οτι θελει να αυτοκτονησει..... ;)
Σιγουρα πρωτα θα δουμε τα αποτελεσματα στα exclusives αλλα μετα θα περασουν και στα 3rd...!
*...."ποιο" το νοημα.....