Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

EA: Χωρίς χρήση Dynamic Difficulty Adjustment oι τίτλοι FIFA

*
Πάει καιρός που αρκετοί παίκτες των τίτλων FIFA της EA ισχυρίζονται πως οι τίτλοι της σειράς αλλάζουν άμεσα τη δυσκολία τους όταν θελήσουν είτε να βοηθήσουν, είτε να “φρενάρουν”, την απόδοση ενός παίκτη και η EA αποφάσισε να βάλει τα πράγματα στη θέση τους.

Όλα τα παραπάνω φαινομενικά συμβαίνουν με το σύστημα Dynamic Difficulty Adjustment και μέσω Twitter ήρθε η απάντηση που αναφέρει πως αυτό το σύστημα δεν χρησιμοποιείται στους τίτλους FIFA. Η εταιρία ανέφερε σε ξεχωριστή ανακοίνωση πως δεν θα έβαζε ποτέ κάποιους παίκτες πάνω από άλλους χαλώντας τη συνολική εμπειρία.


Ανέφερε όμως πως το σύστημα Dynamic Difficulty Adjustment υπάρχει και πως δημιουργήθηκε ώστε η εταιρία να πειραματιστεί με το πως μπορεί να βοηθήσει επιτόπου παίκτες που δυσκολεύονται σε κάποιο σημείο ενός τίτλου.
 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
1 ΣΧΟΛΙΟ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Chased
    • Δεν υπάρχει ούτε ένας άνθρωπος στον πλανήτη που ασχολείται με παιχνίδια και τους πιστεύει! Η ίδια η πατέντα τους λέει πως έχουν αντλήσει δεδομένα από πειράματα πάνω σε παίκτες "από τους πιο δημοφιλείς -και όχι μόνο- τίτλους μας"... Όχι μόνο είναι ΔΕΔΟΜΕΝΗ η χρήση της τεχνολογίας, αλλά το θέμα είναι και σε πόσα άλλα παιχνίδια χρησιμοποιείται, είτε της ΕΑ είτε άλλων... Ας πούμε, το έχουν και τα CoD, το Rocket League (καλά εκεί είναι εμμετικό), τα Battlefield, ακόμα και το Cuphead. ΤΟ CUPHEAD! Έλεος!

*