Μιλώντας για το Mass Effect: Legendary Edition project, o Walters δήλωσε πως η έγκριση από την EA ήρθε κάπως απροσδόκητα σε αντίθεση με την προσεκτική επιλογή ομάδων για να δουλέψουν σε ένα τεράστιο project. Αυτό του έφερε στο μυαλό γλυκές αναμνήσεις.
"Για να το κάνω επιτυχημένο έπρεπε να γίνω λίγο πονηρός. Έπρεπε να σκεφτούμε καινοτόμα για το πως να το φτιάξουμε με το προσωπικό που είχαμε και πως αυτό δεν θα επηρέαζε τις υπόλοιπες ομάδες. Αυτή η κατάσταση μου θύμησε τις πρώτες μέρες της BioWare, ήμασταν μια πολύ μικρή ομάδα και ο καθένας μας διαφορετικός." δήλωσε ο Walters. "Αυτό είναι το μέλλον. Έτσι πρέπει να γίνει το AAA gaming αν βλέπεις πόσο απαιτητικό είναι. Και όλα αυτά μου θύμιζαν τις παλιές καλές ημέρες".
Τέλος, ο Walters μίλησε για την επιθυμία του να δουλέψει σε ένα νέο IP με μια μικρή ομάδα. Αλλά το μήνυμα που έπαιρνε από την BioWare και την EA έδειχνε πως κάτι τέτοιο δεν θα γινόταν άμεσα. "Για να είμαι δίκαιος, ρώτησα: Μπορούμε να φτιάξουμε κάτι τέτοιο με την BioWare, υπάρχει η ευκαιρία στην EA; Και γρήγορα κατάλαβα πως δεν θα υπήρχε, όχι στο άμεσο μέλλον τουλάχιστον. Και τότε κατάλαβα ότι πρέπει να φύγω".
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity