Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Σχεδιαστικό πρόβλημα του Fallout ίσως λυθεί στο The Outer Worlds 2

*
Φαίνεται ότι οι developers του The Outer Worlds 2 θα λύσουν ένα σχεδιαστικό πρόβλημα που βασανίζει εδώ και σχεδόν 30 χρόνια τον δημιουργό του Fallout. Ο Tim Cain, είναι ένας από τους ανθρώπους που είναι "υπεύθυνοι" για τη δημιουργία της σειράς Fallout της Bethesda και πλέον έχει σχεδόν αποσυρθεί από την ανάπτυξη παιχνιδιών. Απλά βοηθάει ως σύμβουλος σε τίτλους όπως το The Outer Worlds 2. Σε πρόσφατη συνέντευξη που παραχώρησε στο RockPaperShotgun, ο Cain έκανε ένα tease σχετικά με ένα στοιχείο του The Outer Worlds 2, το οποίο εξέτασε διεξοδικά το διάστημα που ασχολήθηκε με το παιχνίδι. Ένας developer της Obsidian δείχνει να έχει βρει τη λύση σε ένα πρόβλημα που αντιμετώπιζε ο Cain από τη δημιουργία του αρχικού Fallout το 1995. "Δεν του είπα απλά το πόσο εντυπωσιασμένος ήμουν, βρήκα τις σημειώσεις που είχα κρατήσει πριν από 28 χρόνια", είπε ο Cain.

Όσον αφορά την ταυτότητα του προβλήματος, ο Cain δεν μπορεί να αποκαλύψει και πολλά πράγματα για το The Outer Worlds 2 τη στιγμή αυτή. "Υπάρχουν πράγματα που προσπαθούν να κάνουν στο sequel, για τα οποία ασφαλώς δεν μπορώ να μιλήσω, στα οποία εμπλεκομαι επειδή είναι κάτι παρόμοιο που έχω κάνει στο παρελθόν".


Δεν αποκλείεται το πρόβλημα να έχει να κάνει με τις παγίδες. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*