Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Βήμα πίσω από τη Unity για το Runtime Fee

*
H Unity έκανε ένα βήμα πίσω στα πλάνα της για χρεώσεις στους developers. Μετά τη γενική κατακραυγή η εταιρεία απολογήθηκε και ανακοίνωσε τις αλλαγές στα σχέδιά της. Έτσι λοιπόν δεν θα χρειώνει επιπλέον ανά εγκατάσταση όσους χρησιμοποιούν το πρόγραμμα Unity Personal ή Unity Plus plans. To Unity Runtime Fee θα ισχύει μόνο για το Unity Pro και το Unity Enterprise. Ακόμα, οι χρεώσεις δεν θα αφορούν τίτλους που βρίσκονται ήδη στην αγορά. “Μόνο αυτούς που θα δημιουργηθούν ή θα αναβαθμιστούν στην έκδοση Long Term Support (LTS) το 2024 ή αργότερα", έγραψε ο Marc Whitten της Unity.

Για τα παιχνδία αυτά, η χρεώση θα εφαρμοστεί μόνο αν κάποιο ξεπεράσει σε έσοδα το $1.000.000 μέσα σε 12 μήνες ΚΑΙ 1.000.000 initial engagements.


"Θέλω να ξεκινήσω με αυτό: Λυπάμαι", έγραψε ο Whitten. "Θα έπρεπε να είχαμε συζητήσει με περισσότερους από εσάς και θα έπρεπε να είχαμε λάβει υπόψη περισσότερα από τα σχόλιά σας πριν ανακοινώσουμε τη νέα μας πολιτική για το Runtime Fee. Στόχος μας με αυτήν την πολιτική είναι να διασφαλίσουμε ότι μπορούμε να συνεχίσουμε να σας υποστηρίζουμε σήμερα και αύριο και να συνεχίσουμε να επενδύουμε εις βάθος στη μηχανή παιχνιδιών μας".

"Είστε αυτό που κάνει τη Unity σπουδαία και ξέρουμε ότι πρέπει να ακούσουμε και να εργαστούμε σκληρά για να κερδίσουμε την εμπιστοσύνη σας. Ακούσαμε τις ανησυχίες σας και πραγματοποιούμε αλλαγές στην πολιτική που ανακοινώσαμε για να τις αντιμετωπίσουμε". 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*