Κατά την συνάντηση της εταιρείας για την αναφορά κερδών, ο Wilson ερωτήθηκε αν και πως «χωράνε» τα single player games στο πορτφόλιο της εταιρείας.
Τα περιέγραψε ως «πολύ πολύ σημαντικά», παρόλο που ο υπεύθυνος οικονομικών Chris Suh ακολούθησε την απάντησή του λέγοντας πως τα live service games της εταιρείας αντιστοιχούν στο 70% της επιχειρησιακής δραστηριότητάς τους.
Ο Wilson υποστήριξε πως οι παίκτες αναζητούν έμπνευση, απόδραση, ανταγωνισμό, αυτοβελτίωση, κοινωνικές συνδέσεις και δημιουργικότητα στα παιχνίδια. Η δημιουργία κόσμων, το χτίσιμο χαρακτήρων και η αφήγηση μιας καλής ιστορίας ενός τίτλου single player είναι πολύ καλός τρόπος για την εκπλήρωση των παραπάνω στόχων.
Συνέχισε λέγοντας πως η εταιρεία βλέπει την ανάγκη στην κοινότητα των παικτών για παιχνίδια single player. Άλλωστε, αυτό φαίνεται από τον επερχόμενο κατάλογό της που περιλαμβάνει τα Star Wars Jedi: Survivor, Dragon Age: Dreadwolf, Dead Space Remake καθώς και ένα φημολογούμενο open world παιχνίδι Black Panther.
Ο Suh, συνέχισε, με τα δικά του σχόλια να εστιάζουν στο γεγονός πως τα live service games, αν τα προσεγγίσουμε σε διάστημα 12 μηνών, έχουν ξεκάθαρα μεγαλύτερο κέρδος και πως αυτό έχει αποδειχθεί. Παρόλα αυτά, τα νούμερα δεν μπορούν να αναιρέσουν την ανάγκη για ισορροπία στον κατάλογο της εταιρείας μεταξύ multiplayer-live service games και single player.
Οι ερωτήσεις, προφανώς προκλήθηκαν από ένα πρόσφατο tweet με χιουμοριστικό χαρακτήρα ενάντια στα single player games, το οποίο έγινε γρήγορα viral.
They’re a 10 but they only like playing single-player games
— Electronic Arts (@EA) June 30, 2022
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity