Η πατέντα με την ονομασία “Persona Driven Dynamic Content Framework” είχε παρουσιαστεί αρχικά τον περασμένο Απρίλιο, και ήρθε ξανά στην δημοσιότητα εντός του μήνα. Όπως αναφέρεται στην περιγραφή της πατέντας, το σύστημα “θα προσδιορίζει την προσωπικότητα του χαρακτήρα, βάση τον τρόπο που παίζει ένα παιχνίδι” και στην συνέχεια “θα αναπαράγει περιεχόμενο ή αλλά προϊόντα βάση τα στοιχεία αυτά”. Το σύστημα, με τα στοιχεία που θα συλλεγεί θα τοποθετεί τους παίκτες στις εξής κατηγορίες: “explorer, competitor, collector, support, combatant, tank/lead, commander και completionist”.
Με τον τρόπο αυτό, το σύστημα θα προτείνει νέους τίτλους για τους παίκτες ή περιεχόμενο για games που απολαμβάνουν οι παίκτες αυτoί, προσαρμοσμένο στα δικά τους μέτρα. Η EA στο επίσημο site της, ανακοίνωσε μια “κατοχύρωση ευρεσιτεχνίας” που επιτρέπει και σε άλλους developers να αξιοποιήσουν ορισμένα από τα εργαλεία αυτά, χωρίς κάποιο επιπλέον κόστος ή να βρεθούν σε νομικό κίνδυνο.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity