"Όταν κάνετε ένα αίτημα σχετικά με την επισκευή ενός προϊόντος, παρακαλούμε να αποφεύγετε ενέργειες (όπως, αλλά δίχως να περιορίζονται, σε αυτές που αναφέρονται παρακάτω), που υπερβαίνουν τα κοινωνικά αποδεκτά όρια, ως μέσο για να εκπληρώσετε τον σκοπό σας", αναφέρει η ιστοσελίδα της εταιρείας.
"Εάν διαπιστωθεί ότι κρίνουμε ότι πραγματοποιηθεί κάποια από αυτές τις ενέργειες, ενδέχεται να αρνηθούμε να αντικαταστήσουμε ή να επισκευάσουμε το προϊόν. Επιπλέον, εάν η εταιρεία κρίνει ότι η συμπεριφορά είναι κακόβουλη, θα επικοινωνήσει με την αστυνομία, έναν δικηγόρο κ.λπ. και θα προβεί στις κατάλληλες ενέργειες".
Ενέργειες που θα μπορούσαν να ωθήσουν τη Nintendo να αρνηθεί να επισκευάσει ένα προϊόν περιλαμβάνουν:
- Εκφοβισμός ή απειλές
- Προσβλητικά ή εξευτελιστικά σχόλια
- Παραβίαση της ιδιωτικότητας
- Υπερβολικές απαιτήσεις, όπως για δωρεάν επισκευή ενώ έχει λήξει η εγγύηση
- Απαίτηση για συγγνώμη από τη Nintendo ή το προσωπικό της χωρίς εύλογη αιτία
- Υπερβολικά πολλές επαναλήψεις του ίδιου αιτήματος
- Δυσφημιστικά σχόλια σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή ιστοσελίδες
Εκπρτόσωπος της Nintendo δήλωσε στο πρακτορείο Kyodo News: "Λάβαμε την απόφαση αφού καταλήξαμε στο συμπέρασμα ότι οι πελάτες μας θα καταλάβαιναν, λόγω της φήμης που έχουμε δημιουργήσει για την πιστή ανταπόκρισή στα αιτήματά τους".
Η απόφαση αυτή επαινέθηκε από το αρμόδιο υπουργείου της Ιαπωνίας. Στη χώρα αυτή δεν υπάρχουν νόμοι που να προστατεύουν το πρσωπικό από ανάρμοστες συμπεριφορές πελατών και η κάθε εταιρεία λαμβάνει τα δικά της μέτρα.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity