Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο περιοδικό Famitsu, ο Miyazaki εξήγησε πως τα συναισθήματά του την ημέρα λανσαρίσματος του Elden Ring ήταν παρόμοια με τις υπόλοιπες κυκλοφορίες του. Δήλωσε πως δεν ήταν ευχάριστες στιγμές για τον ίδιο, καθώς τις βίωσε με πάρα πολύ άγχος. Επιπλέον ανέφερε πως ήταν η κατάλληλη στιγμή να δημιουργηθεί το Elden Ring και έδωσε όλα τα εύσημα στην "εξαιρετική ομάδα" του. Ήξερε πως αναμενόταν το τελευταίο παιχνίδι να έχει και την μεγαλύτερη κλίμακα.
Συνεχίζει για να εξηγήσει πως ενώ το σύστημα μάχης του Elden Ring φαίνεται να δανείζεται απο το Sekiro, τα δύο παιχνίδια αναπτύσσονταν ταυτόχρονα οπότε ο κύριος λόγος είναι αυτός και όχι "η αντιγραφή" επειδή είδαν ότι κάτι άρεσε ή δεν άρεσε στον κόσμο.
Για την επιρροή του George R.R. Martin στον τίτλο, δήλωσε πως το lore που παρέδωσε υπήρχε απο την αρχή της ανάπτυξης του παιχνιδιού και τους επέτρεψε να δημιουργήσουν μια πάρα πολύ ενδιαφέρουσα σχέση μεταξύ του μυστήριου κόσμου των Lands Between και του παίκτη.
Το Elden Ring κυκλοφόρησε στις 25 Φεβρουαρίου και ήταν με διαφορά το πιο επιτυχημένο λανσάρισμα της FromSoftware. Το παιχνίδι πήρε εξαιρετικές κριτικές, φτάνοντας στο 97/100 στο Opencritic. Μπορείτε να διαβάσετε την κριτική μας εδώ.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity