Σε απόσπασμα από το βιβλίου του Steven L Kent, The Ultimate History of Video Games Vol 2, ο εκτελεστικός αντιπρόεδρος της Marvel Games, Jay Ong, εξηγεί το πως η εταιρεία του διέκοψε τη συνεργασία με την Activision αναζητώντας κάτι καλύτερο. Σύμφωνα με τον Ong, η Marvel Games δεν ήταν ικανοποιημένη με την ποιότητα των παιχνιδιών Spider-Man που είχε κυκλοφορήσει η Activision και από κοινού οι δύο εταιρείες έδωσαν τέλος στη συμφωνία αδειοδότησης.
Λίγο πριν τον τερματισμό της συμφωνίας, η Activision ρώτησε "τι θα κάνετε με το IP αφότου το πάρετε πίσω" και ο Ong απάντησε "Θα του βρω ένα καλύτερο σπίτι", για να λάβει την απόκριση: "Καλή τύχη με την αναζήτηση του μονόκερού σας".
Σύμφωνα με τον Ong, τότε η Marvel Games μίλησε με το Xbox και το PlayStation, για να βολιδοσκοπήσει το κατά πόσο έβλεπαν θετικά μια συνεργασία αποκλειστικότητας, οπότε ρώτησε: "Προς το παρόν δεν έχουμε κάποια μεγάλη συμφωνία για κονσολες, τι θα θέλατε να κάνουμε;".
Η στρατηγική της Microsoft ήταν να επικεντρωθεί στα δικά της IP, οπότε απλά άφησε στην άκρη την πρόταση.
Όμως η Sony ήταν πιο δεκτική και ο Ong μίλησε με τον Adam Boyes και τον John Drake του PlayStation τον Αύγουστο το 2014.
"Έχω ένα όνειρο που είναι εφικτό, να νικήσουμε το Arkham και να έχουμε τουλάχιστον ένα παιχνίδι, ίσως και πολλαπλά, που θα καθοδηγήσουν την υιοθέτηση της πλατφόρμας σας".
Τότε η Sony προσφέρθηκε να δημιουργήσει ένα ΑΑΑ Spider-Man game αποκλεστικά για το PlayStation και ανέθεσε το project στην Insomniac Games που τότε ήταν ανεξάρτητη αλλά θεωρούνταν ένας από τους πιο σημαντικούς συνεργάτες της πρώτης.
Το αποτέλεσμα ήταν το Marvel’s Spider-Man, που πούλησε περισσότερα από 20 εκ. αντίτυπα. Ακολούθησε το spin-off Miles Morales με πάνω από 6,5 εκ. κόπιες και αναμένεται το Marvel’s Spider-Man 2.
Τα ίδια είχε πάθει και τότε με το heavy rain που το είχε απορρίψει
Τα έχουμε πει 100 χιλιάδες φορές..................Οι ανθρωποι εκεί στη MS είναι ντουγάνια!!