Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

H Nintendo είχε ξεκινήσει συζητήσεις για F-Zero στο Wii U

Πολλοί είναι εκείνοι που αναρωτήθηκαν γιατί η Nintendo δεν προσπαθεί να αναβιώσει ένα από τα πλέον πετυχημένα της racing franchise και συγκεκριμένα το F-Zero. Πρόκειται για έναν τίτλο που θα μπορούσε να εντυπωσιάσει στο hardware του Wii U και απ’ ό,τι φαίνεται, κάποια στιγμή υπήρξαν πράγματι συζητήσεις για το εν λόγω παιχνίδι. Σύμφωνα με το Nintendo Life, το 2011 είχαν ρωτήσει οι άνθρωποι της Nintendo την Criterion, αν θα μπορούσε να αναλάβει την ανάπτυξη του επόμενου F-Zero ώστε να κυκλοφορούσε κοντά στο release της κονσόλας. Είχε ζητηθεί μάλιστα από τους Βρετανούς devs να δημιουργήσουν ένα playable demo ώστε να το αποκάλυπταν στην Ε3 εκείνης της χρονιάς.

Δυστυχώς όμως, η Criterion ήταν απασχολημένη με την ανάπτυξη του Need For Speed: Most Wanted (που διατέθηκε σε πάμπολλες πλατφόρμες) και γι’ αυτόν το λόγο δεν είχε την ευχέρεια να διαθέσει πόρους για την ανάπτυξη ενός σημαντικού τίτλου όπως το F-Zero. Η συγκεκριμένη ιστορία έχει επιβεβαιωθεί και από τον Alex Ward, τον ιδρυτή της Criterion, ο οποίος πήρε και την τελική απόφαση να αρνηθεί στην πρόταση της Nintendo εξαιτίας του φορτωμένου προγράμματος με το Need For Speed: Most Wanted. Τώρα γιατί η Nintendo δεν προσπάθησε να βρει κάποιο άλλο studio για την ανάπτυξη ενός νέου F-Zero, αυτό είναι κάτι που δεν μπορεί να απαντηθεί για την ώρα. Η μοναδική εμπειρία F-Zero που υπάρχει σε αυτή την γενιά, είναι οι DLC πίστες στο Mario Kart 8 για το Wii U…

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
4 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • darksouls
    • 2 αποριες εχω επι του θεματος:
      1.τοσες ομαδες αναπτυξης κ στουντιος εχει η nintendo,γιατι πρεπει να μοιραζει τα franchises της δεξια κ αριστερα?
      2.αφου υπηρξε ενδιαφερον,γιατι δεν εγινε 2η αποπειρα η εστω να βρεθει αλλο στουντιο αναπτυξης?
      Εχω μεινει στον τιτλο του Ν64 κ μου ειχε αφησει εξαιρετικες εντυπωσεις.κ πολυ κριμα που δε θα το δουμε στο wii u.κ οπως φαινεται ουτε στη virtual console τιτλων του Ν64.καλα για τιτλους gamecube,ονειρο ανεκπληρωτο...
      Τοσα πραγματα που θα μπορουσε να μας δωσουν μεσω του wii u κ ποσα πραγματα μεινανε μισα...

    • warlock
    • Αφού λοιπόν τα κάνανε σκατα... ας τα δώσουν όλα αυτά στο nx(μαζί με τα λεγόμενα του darksouls), αλλά εδώ λένε στη Nintendo ότι το wii u δεν είχε πωλήσεις λόγω τιμής και ταμπλετ, ενώ το μόνο πρόβλημα της Nintendo είναι να ενηλικιωθεί, πήγε να το κάνει στο gamecube και τα παράτησε δυστυχώς... από την στιγμή που έχει το όνομα τρία πράγματα πρέπει να κάνει...
      1. Να έχει ένα καλό μηχάνημα
      2. Παιχνίδια για όλες τις ηλικίες
      3. Ένα καλό pr
      Ειλικρινά βρε Nintendo δεν είναι τόσο δύσκολο!

    • Volga
    • @Warlock συμφωνώ απόλυτα.

      Και αναρωτιέμαι κι εγώ. Γιατί δεν το έδωσε σε μια αλλη εταιρία; Οκ θελουν τους καλύτερους σεβαστό αλλά δεν ηταν ανάγκη να βγει το 11. Ας έλεγε στην Critirion ξεκινήστε το μετά το Most Wanted. Τωρα θα είχε βγει ή θα έβγαινε και θα γέμιζε το προβληματικό flow.

*