
Το κοινό ζητούσε επίμονα την κυκλοφορία των δύο εξαιρετικών τίτλων στις δυτικές αγορές μέσω του κινήματος Operation Rainfall, και τελικά πέτυχε το στόχο του έστω και εν μέρει. Δεν ανακοινώθηκε κάτι για κυκλοφορία στην αμερικανική αγορά για κανέναν από τα δύο παιχνίδια ή ακόμα και το Xenoblade Chronicles. Να και μια φορά που η ευρωπαϊκή αγορά δεν είναι ο τελευταίος τροχός της αμάξης...



εχουμε λοιπον xenoblade (θελουμε review ε!!!), zelda SS, last story και pandora's tower!!! μια χαρα το wii!!!
Αρχισαν να ερχονται παιχνιδια και στην Ευρωπαϊκη αγορα χωρις να εχουν παει πρωτα στην Αμερικη, επιτελους μια φορα που δεν ειμαστε τελευταιοι!
αιωνες μπροστα απο αφηγηση και συναισθημα τα jrgps..παρα την κοιλια που εχουν κανει τα τελευταια χρονια..