Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Nintendo Switch: Διέρρευσαν οι ταχύτητες των CPU και GPU

Με την κυκλοφορία της νέας κονσόλας της Nintendo να πλησιάζει, το σίγουρο είναι ότι όλο και περισσότερες πληροφορίες θα έρχονται στην επιφάνεια. Ο λόγος για τις ταχύτητες του επεξεργαστή καθώς και της κάρτας γραφικών που διέρρευσαν μέσω της ιστοσελίδας Venturebeat και όπως φαίνεται, οι developers θα πρέπει να εργάζονται έχοντας στο μυαλό τους και τα δύο σενάρια χρήσης του Switch. Η ταχύτητα του επεξεργαστή παραμένει η ίδια, στα 1020MHZ είτε η κονσόλα είναι είναι φορητή, είτε σταθερή, με τη μόνη ουσιαστική διαφορά να είναι στην ταχύτητα της κάρτας γραφικών, η οποία όταν είναι σταθερή η κονσόλα τρέχει γρηγορότερα στα 307.2/768MHZ, σε σχέση με τη φορητή που θα παραμένει στα 307.2MHZ.

  Διαθέσιμες ταχύτητες CPU Διαθέσιμες ταχύτητες GPU Διαθέσιμες ταχύτητες Memory Controller
Φορητό 1020MHz 307.2MHz 1331/1600MHz
Σταθερό 1020MHz 307.2/768MHz 1331/1600MHz



Με αυτά τα δεδομένα οι δημιουργοί θα έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν πως θα κινηθούν, είτε προσφέροντας μεγαλύτερη ανάλυση για τον τίτλο τους, είτε καλύτερα γραφικά.




 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
16 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nintendo

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Nintendo Switch
    • 12+ pegi 12+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://www.nintendo.com/switch FOLLOWERS 25 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • diver_gr
    • Έχει μια λογική που μπορεί να θεωρηθούν βάσιμες οι φήμες. Στη λειτουργία φορητού με 720p οθόνη απαιτείται μικρότερη επεξεργαστική ισχύς για τα παιχνίδια οπότε ρίχνοντας τα ρολόγια της gpu κερδίζει το switch σε διάρκεια μπαταρίας λόγο μικρότερης κατανάλωσης και παράλληλα όταν είναι στο Dock η gpu δουλεύει στο μαξ καθώς δεν τίθεται θέμα αντοχής μπαταρίας + ότι θα θέλει μεγαλύτερη ισχύ για να βγάλει 1080p.

    • iankysyrath
    • αν και δεν είμαι και πολύ γνωστης του τι σημαίνει αυτό, δεν νομιζω ότι μιλάμε για κτηνος δυναμης..πιο κάτω από xboxone..θα χε χαβαλέ αν και δεν το πιστευω για 1η φορά στα χρονικά να κάναν επίτηδες ψευτικο leak στα specs, προκειμένου να ξενερώσει αρχικά κόσμος και στην παρουσίαση μετά να δείξεις καλύτερα specs για να κερδίσεις εντυπώσεις

    • Volga
    • @iankysyrath Δεν νομίζω. Εκεί κάπου θα είναι τα Specs. Δεν χρειάζεται να το πει η φήμη. Το λέει ο Tegra.

      Αν θες τη γνώμη μου δε λέει πολλά αυτό γιατί όλα έχουν να κάνουν και με το λειτουργικό. Αν πχ είναι custom Android... μην ξεχνάμε ότι τρέχει άνετα με 512Ram και κάνεις παπάδες (Video Recording, Apps, Multitasking κλπ).

      Αντιθέτως τα custom λειτουργικά σε XBOX ONe και PS4 ζητάνε 4 giga απλά για να τρέξουν.

      Καταλαβαίνεις πως το εννοώ ετσι; Είναι ΤΕΛΕΙΩΣ_ΑΛΛΗ_ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ το Switch. Αν δε δούμε παιχνίδια... τα specs δε μου λένε τίποτα... Στα παιχνίδια θα δείξει τι κάνει και τι όχι.

    • john-data
    • Απογοητεύτηκα περίμενα να είναι πιο ισχυρό σε φορητή μορφή.
      Πλάκα μας κάνουν;
      Αφόρητοι είναι Παρασκευή αν δίνουν απο τώρα θέματα θα γράφει μέχρι τη Πρωτοχρονιά ο Βέζος.

    • iankysyrath
    • ..υπάρχει κι η άλλη πιθανότητα..να το ξεκλειδώσουν σε maximum ταχύτητες με κανά update για τους devs αφότου κάνουν ασφαλές λανσαρισμα, ώστε να μην π.χ. υπάρξουν βλάβες και υπερθερμάνσεις..στο δια ταύτα το θέμα είναι να ασχοληθούν οι 3d party..αμα αυτή τη φορά τους σκάσουν λεφτά ως nintendo και επιπέδου 3ds επι 2 να ταν το switch, θα βγαλουν τα παιχνίδια. Καλή τιμή, καλό lineup 1st και 3d party και καλά θα πάει το μηχανημα.

    • godfavor
    • Κατά πάσα πιθανότητα χρησιμοποιει tegra x1 που είναι στο 1 tflop στα 1ghz και το switch λειτουργεί στα 300mhz undocked οποτε περίπου στα 300 gflop.

    • yaponvezos
    • @iankysyrath

      Να γίνει patch με overclock αν υποθέσουμε ότι τίθεται αρχικά θέμα υπερθέρμανσης δεν πρόκειται. Αν κάτι κινδυνεύει κατασκευαστικά στην αρχή, κινδυνεύει και μετά.

      @godfavor

      Ο υπολογισμός είναι λάθος διότι η CPU τρέχει πάντα στην ίδια ταχύτητα, η GPU αλλάζει μεταξύ δύο. Και οι δύο μαζί είναι στο SoC που, ως πακέτο, ονομάζεται Tegra X1 (ή Tegra whatever το ονομάσουν αυτό που διάλεξαν για το Switch).

    • iankysyrath
    • yaponvezos@ υπαρχει και το what if της υποθεσης··δεν εννοω οτι θα ανεβασουν το ρολοι πιο πανω απο οτι εχουν τεσταρει··εννοω οτι just in case μπορει να μην το pushάρουν απο την αρχη

    • yaponvezos
    • @yaponvezos

      Δεν υπάρχει αέρας by design. Και σε περιπτώσεις άλλων συστημάτων που απελευθερώθηκαν πόροι για τα games, ουσιαστικά μειώθηκε το εκτόπισμα άλλων διεργασιών και ο αέρας διοχετεύθηκε αλλού. Μόνο στο Xbox One έγινε μια ιδέα υπερχρονισμού θυμάμαι, αλλά νομίζω ότι κι αυτή έγινε λίγο πριν το λανσάρισμα. Ε ήταν τεράστιο και το κουτί, ασφαλής η κίνηση πιστεύω.

      Αλλά πολύ εμμένετε στο θέμα αυτό με τις ταχύτητες και τα TF. Από ένα σημείο κι έπειτα δεν έχει σημασία. Είναι σίγουρο ότι το Switch δεν θα συναγωνιστεί τις αντίπαλες πλατφόρμες σε θέματα ισχύος. Λίγο πιο 'δώ, λίγο πιο 'κει, απλά ψάχνουμε το πόσο λίγο ή πολύ θα απέχει από ένα στόχο που δεν θα πιαστεί. Και δεν πειράζει κιόλας. Τα παιχνίδια να είναι καλά και το έχουμε.

    • godfavor
    • @yaponvezos

      Για την ακρίβεια το tegra x1 έχει 256 cuda cores και το κάθε cuda core έχει 2 ή 3 operations per clock (ανάλογα την υλοποίηση) οπότε μιλάμε για: 256Χ2Χ307.2(MHz) = 157.6 GFLOPs για 2 operations ,ή 235 GFLOPs με 3 operations. Όταν είναι docked είναι στα 768mhz οπότε 256Χ2Χ768= 393gflops με 2 operations ,ή 589 gflops με 3 operations. Και όλα αυτά σε FP32 instruction set. Για παράδειγμα το ps4 γνωρίζουμε ότι είναι στα 1,8 tflop, βγαίνει με τον ίδιο ακριβώς τρόπο! 1152 gcn cores X 2 operations X 800 MHz= 1843 gflops = 1.84 tflop! Xbox one 768X2X853mhz= 1310 gflops = 1.31 tflop!

*