Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

O Pachter σχολιάζει τις πωλήσεις του PS4

Ο αναλυτής Michael Pachter μίλησε για τις πωλήσεις του PlayStation 4. Σχετικά με την πορεία της κονσόλας στην αγορά, ο Pachter πιστεύει πως θα φτάσει τα 37.7 εκατομμύρια συστήματα μέχρι και το τέλος του 2017. Κατά την ίδια περίοδο σύμφωνα με την ίδια μελέτη, το Xbox One θα μετράει 29 εκατομμύρια πωλημένες κονσόλες και το Wii U λιγότερες από 20.



Στο τέλος του 2013, ο Piers Harding – Rolls της IHS υπολόγισε πως το PS4 θα φτάσει πωλήσεις ύψους 49 εκατομμύριων μέχρι και το τέλος του 2017, με αυτές του Xbox One να φτάνουν τα 38 εκατομμύρια.


Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
9 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Sony

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    3+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • PS4
    • 3+ pegi 3+
      • 8.9 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (104)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE http://gr.playstation.com/ps4/ FOLLOWERS 379 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • Chased
    • @PostMort3m

      Κι εγώ κλαίω! Όντως, πώς φαίνονται τα fanboys!?!!!!????!?!?! Μιλούσα για τις πωλήσεις του PS4. Καλή σου νύχτα!

    • vonzuchter
    • Πολυ νωρις για προβλεψεις. Πολλα θα εξαρτηθουν (οσον αφορα τα νουμερα των πωλησεων συνολικα) απο το πόσο ακομα θα στηριξουν οι developers αλλα κυριως οι ms και σονυ τα 360 και ps3... Η μαικροσοφτ μοχθησε παρα πολυ να φτιαξει αυτο το τεραστιο fanbase για το 360 και περασαν αρκετα χρονια για να αρχιζει να εχει κερδη απο την ολη φαση. Σιγουρα προβληματιζονται για τη μεταβαση στο ONE πιο πολυ απο τη σονυ που ενταξει το Ps3 δεν αγαπηθηκε τοσο ουτε οι κατοχοι του δεθηκαν τοσο με το μηχανημα και βλεπεις οτι οι πλεηστεησοναδες ψηνονταν πολυ περισσοτερο για νεα κονσολα. Προσωπικα παρα τις διαβεβαιωσεις δε βλεπω πανω απο εναμιση χρονο ακομα αντε δυο ΜΑΞΙΜΟΥΜ ζωη (με το στανιο) για τις ονλαιν υπηρεσιες των 360 και ps3 για να "οδηγησουν" τον παικτη στην αγορα νεας κονσολας. Πολλα θα εξαρτηθουν και απο το αν το pc gaming θα επιβιωσει στα επομενα χρονια. Εκατομυρια παικτες δε θα αγορασουν τις νεες κονσολες (και δεν αγοραζαν ουτε 360 και ps3) γιατι απλα παιζουν (και με πολυ καλυτερα γραφικα) τους πιο πολλους τιτλους στο PC.

    • alex4444
    • Πρωτη φορα διαβαζω αναλυση του Pachter που δεν μοιαζει με μαζεμενες ατακες του Captain Obvious και που υπαρχει μια μακροπροθεσμη προβλεψη.

      Βεβαια αυτο δεν αποκλειει το γεγονος να μιλαει για αλλη μια φορα διαισθητικα κι οχι εχοντας κανει καποια σοβαρη ερευνα της αγορας.

    • Volga
    • Μου φαίνεται αδιανόητο το XBOXone να πουλήσει τόσες πολλές κονσόλες...

      Πετάει ο τύπος νούμερα χωρίς να τα αιτιολογεί.... Αν τον πληρώνουν μπράβο του...

      Εμένα μου φένεται πιο γραφικός και από τον Λεβέντη...

      Ο μόνος τρόπος να καταφέρει να πετύχει το XBOX one είναι να πετάξει έξω το Kinekt για να φτάσει τα 399 και μετά να κάνει ΚΑΙ μείωση τιμής στα 350. Δεν είναι κάν ισάξιο του PS4 για να κοστίζει 399. Μόνο την διαφορά ταχύτητας της μνήμης να βάλουμε (να μη συζητήσω για το τραγικό install time του XBOX) θα έπρεπε να κοστίζει πιο φθηνά. Τέλος πάντων αβυσσος η ψυχή του Gamer... εδώ την εποχή του Dreamcast ο άλλος έπαιρνε PS2 γιατί έτσι...

    • vonzuchter
    • @volga δεν επαιρνε ps2 γιατι ετσι. ηταν θεμα μαρκετινγκ τοτε η νικη του ps2 η σονυ κυριαρχησε απολυτα σε αυτο το τομεα αλλα και το τρομερο lead-in που ειχε απο το ps1 που του εδωσε τη νικη. Μετα ανοιξε τοσο η ψαλιδα στις πωλησεις που και οι ντηβελοπερς υποστηριξαν το ps2. Moνο σου απαντησες στον προβληματισμο σου. OYΤΕ το ps1 ηταν η ισχυροτερη κονσολα της εποχης της , ουτε το ps2 που επειδη ειχα τις κονσολες εκεινης της γενιας μπορω να πω με σιγουρια οτι ηταν με ΔΙΑΦΟΡΑ η χειροτερη και στα γραφικα και στα παιχνιδια. Dreamcast κονσολαρα τι να λεμε , xbox επισης και καποια παιχνιδια mutliplatform που τα ειχα και στο ps2 εδειχναν πολυ καλυτερ στο χβοχ και GC κονσολαρα επισης απο οταν βγηκε δεν ξανασχοληθηκα με το ps2... Kαι ομως ο κοσμακης αγορασε PS2. Ουτε στη γενια που εφυγε κερδισε η κονσολα με τα καλυτερα specs. Οποτε δε καταλαβαινω γιατι καποιοι συνεχιζετε να επαναλαμβανετε τη καραμελα του ισχυροτερου ps4. Σιγα την ισχυ. Toυ παραχρονου που υπολογιζω να κανω την επομενη αναβαθμιση μου στο Pc μου ειμαι σιγουρος οτι και παλι οι κονσολες θα ειναι 2 γενιες πισω.... Για μενα το μεγαλυτερο λαθος που εκανε η ms στο λανσαρισμα ηταν η τιμη της κονσολας της. Καταλαβαινω το οραμα τους σχετικα με το κινεκτ αλλα θα τους κοστισει πολυ σε πωλησεις αυτο το κατοσταρικο πιστευω θα το πληρωσει ακριβα. Θα χασει πωλησεις ακομα και απο το WiiU με τοσο μεγαλη τιμη. Αντιστοιχα η κινηση ματ της σονυ ηταν η τιμη του ps4...

    • tasosdimakis
    • Συμφωνω απολυτα με τον vonzuchter.μας εχουν πρειξει με το ps4.ειναι πιο δυνατο κτλπ. Ο καθενας παιρνει αυτο που του αρεσει και που τον καλυπτει ακριβως!το ποσο πουλησε ενδιαφερει την καθε εταιρια γιατι αυτη θα παρει τα λεφτα και οχι εμεις.ναι σεβαστη η αποψη του καθενα αλλα ενας που θελει να παρει την συγκεκριμενη κονσολα θα την παρει οτι και να γινει.καλημερα σε ολους!

*