Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

PS Store: The Order 1886 σε έκπτωση και φορητά deals

*
Η εβδομαδιαία προσφορά του PS Store δεν είναι άλλη παρά το The Order: 1886 αυτήν τη φορά, το οποίο και πωλείται μέχρι τις 27 Μαΐου, προς 40 ευρώ αντί για 60, ενώ οι συνδρομητές PS Plus έχουν 20% επιπλέον έκπτωση (ναι, 20%, όχι 10%). Από εκεί και πέρα οι λοιπές εκπτώσεις περιορίζονται σε τίτλους PS Vita και PSP και φτάνουν ακόμη και το 70%. Με τίτλους όπως LocoRoco, Patapon, Persona, Broken Sword 5 κ.ά., όλο και κάτι θα σας συγκινήσει.




Καταστήματα αρνούνται να πουλήσουν το GTA 6!

 
Πρόσθεσε το Enternity.gr στις προτεινόμενες πηγές σου στη Google
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
7 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • gamer
    • Ρε παιδιά, αξίζει στα 30€, ή να περιμένω πέσει κι άλλο η τιμή? Λίγο walkthrough που είχα δει όταν πρώτοβγήκε φαινόταν καλό... Αξίζει

    • amonra
    • Περίμενε να πεςει η τιμη και αλλο. 30€ για 6 ώρες παιχνίδι δε νομίζω να αξίζει , άσχετα με το αν ειναι οπτικό αριστούργημα.

    • evergrey
    • Πολυ "Σκρουτζ" βρε παιδι μου εχει γινει αυτη η Sony.Τοσα παιχνιδια εχει το "βητακι",και βαζουν εκπτωσεις παιχνιδια του PSP.Τι να πω.Και ειχες το περασμενο Σ/Κ στην Αμερικα προσφορες που με 4.80$ αγοραζες το Freedom Wars!Α ρε Ευρωπη!

    • Scott_Pilgrim
    • Το Ευρωπαϊκό τμήμα της Sony φταίει που είναι για τα μπάζα.. Χρόνια τώρα τους κράζουν αλλά δεν καταλαβαίνουν.

    • Deathracer2009
    • @evegrey

      Ενδιαφερομουν για 3 παιχνιδια για το Vita (λιγοτερο απο 20$ συνολο οταν σε retail θα κοστιζαν ολα μαζι κανα 70αρι) αλλα δεν τα αγορασα ποτε λογω του περιορισμου που το account κλειδωνει μαζι με την καρτα μνημης. Απαραδεκτη η Sony σε αυτο το κοματι.

*