
Ακόμη, τα πακέτα της Sony με το PS3 500GB και ένα παιχνίδι πέφτουν από τα 279.99€ στα 249.99€ και αυτά με το PS3 και δύο παιχνίδια από τα 309.99€ στα 279.99€. Καλές ευκαιρίες, δε νομίζετε;
Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!

Ανακοινώθηκε η GTA 6 Ultimate Edition και το preorder bonus!
Μία ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα καμπάνια προσέγγισης περισσότερων καταναλωτών κάνουν ορισμένα PlayStation προϊόντα και σίγουρα αφορούν αρκετούς οι δύο σημαντικές προσφορές που θα «τρέξουν» στη χώρα μας μέχρι τα τέλη του Φεβρουαρίου.
Πρώτη φορά πήρα μία κάρτα,κατεβαίνει σε πολύ καλή τιμή με τόσα παιχνίδια αυτό το μήνα.
WOW! Πραγματικα λαχειο για οποιον δεν εχει PS+ ! Τρεξτε να παρετε γιατι εχει (και θα εχει) τρομερα πραγματα και φετος.
plus για ενα χρονο..μια χαρα...
οι κονσόλες θα επρεπε να είναι πολύ φτηνότερες περασμένης γενιας είναι πλεον το 3...το plus τωρα συμφερει με χιλια 30 ευρω για ένα χρονο σουπερ...
σα να κλεβεις εκκλησια,ειδικα εαν καποιος εχει ps3/4/vita
πρέπει αύριο να πάω να παραγγείλω μία....είναι ευκαιρία!
θα κοιτάξω να την αγοράσω και εγώ την ετήσια τώρα που έπεσε τόσο...
Τρέχουμε για ετήσια!
Μάλλον θα stackάρω άλλον ένα χρόνο
Ωραια,αμα ειναι θα περιμενω μεχρι τοτε για να παρω συνδρομη,μισοτιμης δηλαδη και εχεις 1 χρονο συνδορμη,γαματη προσφορα!!
Αν μου φταναν τα λεφτά που λέει και ένας καλός φίλος.. :P
Σα να ζητας απο το Αγιο Πετρο (Sony) και να λες "να παω στο παραδεισο ([ps plus)? δεν εχω αμαρτανει πολυ (δεν εχω πολλα λεφτα μονο 30ε) P και να σου λεει "ναι περνα" και Παρε τσαμπα πραμα.
Πολύ καλές προσφορές.
Η ετησια ειναι ολα τα λεφτα, κατα τ αλλα το ps3 πωλειται πολυ ακριβα
Και το κάψιμο συνεχίζεται για ένα χρόνο ακόμα...
Φτου!Και ο λακαμάς έδωσα πριν 10 μέρες 50αρικο για ένα χρόνο.. :P
Y.Γ. Μιας και έχω άπλα πλέον 15 μηνών plus,θα ανανεώνω από εδώ και πέρα ΜΟΝΟ όταν θα υπάρχουν προσφορές αφού δεν φτάνει μόνο που είναι σαν να κλέβεις εκκλησία,κάνουν και προσφορές μέσα στον χρόνο!!!!!
και εγώ έτσι την έπαθα πριν μια εβδομάδα φίλε mysterious.
Φίλε gagas80 μακάρι να μπορούσαμε να γυρίσουμε 2 εβδομάδες τον χρόνο πίσω...μα κι αυτοί εμάς περίμεναν;!! :D Που φτάσαμε,να ληστεύουμε εκκλησία και να νιώθουμε ριγμένοι! :P
Πάρτε τώρα μια ετήσια στα €30 και όταν τελειώσει η προσφορά την πουλάτε €45 ;-)
Μπορεί να μου απαντήσει κάποιος, άμα έχεις ήδη συνδρομή (έχω μέχρι τον Νοέμβριο) πρέπει να λήξει για να βάλεις επιπλέον;
Όχι φίλε μου μπορείς να βάλεις από τώρα και θα ανανεωθεί αυτόματα τον Νοέμβριο.Κι εμένα Αρχές Απρίλη λήγει η προηγούμενη.
Αυτό που αναφέρει στο PS Store ότι με ετήσια συνδρομή έχεις 10€ Voucher το είδατε;
Ευχαριστώ, θα βάλω μια τώρα τέτοιες ευκαιρίες δεν πρέπει να χάνονται...
Τι είναι αυτό;δεν έχω ιδέα...
Και εγώ πήρα σήμερα κάρτα αλλά δεν την έβαλα ακόμα να ανανεώσω. Έλεγα μήπως κάποιος είχε ανανεώσει ετήσια για να μας ενημερώσει. Το μόνο που μπορώ να φανταστώ είναι €10 δώρο. Για το PS Plus όμως ή για οποιαδήποτε αγορά στο PS Store; Ιδού η απορία...
Έχε πλάκα να είναι αυτό...ρε παιδιά αυτό το plus πρέπει να είναι η καλύτερη συνδρομητική υπηρεσία όλων των εποχών ανεξαρτήτως αντικειμένου!!! ;)
Την συνδρομή αυτή μπορώ να την ενεργοποιήσω και σε 1 χρόνο που λέει ο λόγος ? Με πιέζει κανείς να την ενεργοποιήσω, παρότι την έχω αγοράσει ?
Παιδιά σήμερα το είδα και έπαθα σοκ! Λέω τι €10 οι τρίμηνη και γυρνάω σπίτι και έτρεχε σε όλα τα κατασήματα ευτυχώς δεν πήρα! Είναι ακόμα φθηνότερα και από τα 37.50 που είχε βγει μια περίοδο πέρυσι η ετήσια συνδρομή! Χτύπησα μία ακόμα και λέω να την ενεργοποιήσω όταν δίνει και δώρο 3 μήνες γιατί τώρα έχω μέχρι Μάρτιο 2015!!!
και μετα λενε γιατι οι ελληνες αγοραζουν μονο σονυ!!! θα μας τρελανει τελειως η σονυ
Αυτη την προσφορα την εχει το ps store η αφορα μονο καταστηματα?
Ερώτηση !
H συνδρομή είναι ανά λογαριασμό ή ανά κονσόλα ?
Δηλαδή θα έχουν ps plus όλα τα accounts της κονσόλας ?
ανα λογαριασμο φιλε
Επίσης μπορώ να πάρω Playstation Plus Card απο ελληνικό κατάστημα και να την κάνω redeem σε αγγλικό account ?
οντως καλη προσφορα. θα προμηθευτω δυο. Ξερεις κανεις αν ληγει? Π.χ. αν παρω δυο ετησιες?