Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

SuperData: Αυξήθηκαν κατά 12% τα έσοδα του gaming την εποχή της πανδημίας

*
Η SuperData δημοσίευσε την ετήσια έκθεσή της για το 2020 και με βάση αυτή, τα έσοδα της βιομηχανίας του gaming στις αυξήθηκαν κατά 12% σε σχέση με το περασμένο έτος. Μάλιστα οι καταναλωτές ξόδεψαν $139,9 δισ. για την αγορά τίτλων σε ψηφιακή μορφή. Επίσης, οι δέκα τίτλοι με τις περισσότερες πωλήσεις είναι "υπεύθυνοι" για το 34% των εσόδων. Τα έσοδα για τις κονσόλες αυξήθηκαν κατά 28% σε σχέση με το πρηγούμενο έτος και από το σύνολο, ένα μερίδιο 57% προέρχεται από την αγορά της Β. Αμερικής.

Το Animal Crossing: New Horizons ήταν μια από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του 2020, με 5 εκατομμύρια ψηφιακές κόπιες να πωλούνται μόνο τον Μάρτιο που λανσαρίστηκε, ενώ ως το τέλος του έτους είχε αποφέρει στη Nintendo $654 εκατομμύρια.

Τα περισσότερα έσοδα είχε το Call of Duty: Modern Warfare, γεγονός που κατά ένα μέρος οφείλεται στο υβριδικό επιχειρηματικό μοντέλο, που περιλαμβάνει το κατά βάση free-to-play Call of Duty: Warzone αλλά και το επι πληρωμή season pass.


Από την άλλη, FIFA και NBA 2K κυριάρχησαν στις προτιμήσεις όσων ασχολούνται με τα sports games. Μάλιστα το 36% δηλώνει ότι, κατά τη διάρκεια της καραντίνας αντικατέστησε την παρακολούθηση αθλημάτων στην τηλεόραση με παρόμοια video games.

Σε πολύ καλά επίπεδα κινήθηκαν και τα single-player games, με το Doom Eternal να πατάει κορυφή, έχοντας πουλήσει 3 εκ. αντίτυπα μέσα σε λίγες εβδομάδες από το λανσάρισμά του. Τα αντίστοιχα νούμερα (δίχως να μιλάμε για σύνολο) των The Last of Us: Part 2 και Ghost of Tsushima ήταν 2,8 και 1,9 εκ. αντίστοιχα.

Ειδική αναφορά γίνεται στο Cyberpunk 2077. Παρόλο που κυκλοφόρησε μόλις τον Δεκέμβριο, βρέθηκε στην όγδοη θέση με τους πλέον εμπορικούς τίτλους, με έσοδα από ψηφιακές πωλήσεις που εκτιμώνται στα $609 εκ..

Όπως πάντα, τη μεγαλύτερη συνεισφορά στα έσοδα είχαν τα free-to-play games. Πρόκειται για ένα ποσοστό που αγγίζει το 78%, εκ των οποίων τον 59% προέρχεται από τις ασιατικές αγορές.

Τέλος, ακόμα και τα VR games σημείωσαν αύξηση και μάλιστα 25% σε σχέση με το 2019. Αυτό χάρη στο Half-Life: Alyx, που ανανέωσε τη συγκεκριμένη αγορά και μέσα σε έξι μήνες προτιμήθηκε από 1,9 εκ. καταναλωτές.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*