H ομάδα ανάπτυξης Stoic Studio ανακοίνωσε την επίσημη έναρξη διάθεσης του Banner Saga για συσκευές με λειτουργικό iOS. Αντίστοιχα, η έκδοση για συσκευές με Android θα ακολουθήσει, καθώς βρίσκεται σε φάση ανάπτυξης. H έκδοση για τα tablets κοστίζει 8.99€ και είναι συμβατή με iPad, iPod και iPhone (από το 4S και μετά). Το Banner Saga κυκλοφόρησε αρχικά για PCs τον Ιανουάριο, μετά την επιτυχημένη πορεία του στη διαδικασία crowdfunding.

Μπορείτε να διαβάστε την άποψή μας στο σχετικό Banner Saga review.
Αλλάζει όνομα η COSMOTE TV, αυτό είναι το νέο
Το θεωρώ ακριβό για να το αγοράσω από το app store!! Γενικά ότι application κοστίζει άνω των 5€, όσο καλό και να είναι δεν το αγοράζω... το θεωρώ too much!!
@Halco
Εχεις δίκιο. Για ένα περίεργο (πραγματικά περίεργο λόγο) και εγώ αν δω κάτι 8-10 ευρώ δεν το αγοράζω, και το αστείο είναι οτι το google play είναι βασικά και η μοναδική πλατφόρμα που σου λεει "μεγάλε, αγόρασέ το και οτι συσκευή και να πάρεις όσα χρόνια κι αν περάσουν θα δουλεύει το παιχνίδι σου".
Ίσως να φταίει οτι υπάρχει πολύ σαβούρα στα κινητά και μας έχει κάτσει συνειδητά οτι δεν αξίζει αν και έχουμε άδικο. :D
Παίζει να βγει και το factions(η δωρεάν multiplayer-only έκδοσή του)?