Πάντως, το DX12 Ultimate δεν αποτελεί κάποιο τεράστιο τεχνολογικό άλμα σε σχέση με το DX12 graphics API, όμως προσθήκες όπως το Ray Tracing 1.1 θα διευκολύνουν το optimization παιχνιδιών για το Xbox Series X αλλά και για τις νεότερες κάρτες γραφικών Nvidia και AMD. Εννοείται πως διατηρείται στα ίδια επίπεδα η υποστήριξη για προηγούμενης γενιάς Xbox και PC hardware.
Οι καταναλωτές δεν θα διαπιστώσουν άμεσα σημαντικές αλλαγές στην ποιότητα των παιχνιδιών που κυκλοφορούν αυτή τη στιγμή. Όμως οι developers θα έχουν πλέον στη διάθεσή τους μια σειρά από εργαλεία, μέσω των οποίων θα εξασφαλίσουν την υποστήριξη ray-tracing σε κονσόλες επόμενης γενιάς αλλα και το variable rate shading σε PC με χρήση καρτών Nvidia RTX, σε μία και μοναδική πλατφόρμα.
Επιπλέον, η AMD announced ανακοίνωσε την υποστήριξη του DX12 Ultimate για τη νέα αρχιτεκτονική καρτών γραφικών RDNA 2 που θα είναι παρούσα στις επόμενες κονσόλες των Sony και Microsoft. Σε αντίθεση με την Nvidia, που συνεργάστηκε στενά με τη Microsoft για την ανάπτυξη του DX12 Ultimate, μόνο οι νεότερες καρτες AMD θα υποστηρίζουν το εν λόγω API.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity