Η απόφαση της Bethesda να κρατήσει το Starfield στα 30fps έφερε ποικίλες αντιδράσεις και ένας senior artist του God of War Ragnarok υπερασπίστηκε την απόφαση της εταιρείας. Όλα αυτά έρχονται μετά και την ανάρτηση ακόμη και ανθρώπων που ασχολούνται με την παραγωγή περιεχομένου και οι οποίοι δήλωσαν μέσω αναρτήσεών τους πως το παιχνίδι θα κυκλοφορήσει ημιτελές. Για να απαντήσει σε αυτήν την… παράνοια, αλλά και τις αντιδράσεις του κοινού, ο Dannie Carlone, ένας από τους ανθρώπους που δούλεψαν στο σχεδιασμό του κόσμου για το God of War Ragnarok, απάντησε με ένα σχετικό tweet. Σε αυτό αναφέρει πως τα 30fps είναι επιλογή και όχι ένδειξη ενός ημιτελούς τίτλου: «τα 60 fps σε ένα παιχνίδι αυτού του μεγέθους θα είχαν επιπτώσεις στην απεικόνιση. Η εκτίμησή μου ήταν πως ήθελαν να πάνε σε μια επιλογή με λιγότερο pop in».
Φήμη: Διαφορετικές τιμές θα βλέπει κάθε χρήστης στο PlayStation Store, τι είναι το Dynamic Pricing
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity