Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

God of War Ragnarok Review

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Sony (SIE)

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    Sony

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
*
Το God of War Ragnarok είναι ένα έπος δίχως προηγούμενο και φτιαγμένο για να αφήσει εποχή.

*ΠΡΟΣΟΧΗ, το κείμενο περιέχει spoilers για κάποιους χαρακτήρες που συμμετέχουν στον τίτλο*


Από τα ελάχιστα IPs που έχουν κατορθώσει να σφυρηλατήσουν μια παθιασμένη gaming κοινότητα όπως αυτή του God of War, ακόμα λιγότερα έχουν συγκλονίσει το fan base τους με τη μυθολογία του κεντρικού τους ήρωα, όπως ο Kratos. Η μετακόμιση από την ελληνική στη σκανδιναβική μυθολογία που έλαβε χώρα στο God of War του 2018, σήμανε ένα καινούργιο ξεκίνημα για το franchise της Santa Monica Studio. Όχι ως προς την ιστορία που προηγήθηκε αυτού όμως, μα σε ότι έχει να κάνει με τη σκηνοθεσία και το gameplay. Το εγχείρημα πέτυχε, το fan base διευρύνθηκε και το μέλλον έμεινε να μοιάζει πολλά υποσχόμενο.



Ragnarök – Η ιστορία
Σχεδόν 5 χρόνια μετά, τo ισχυρότερο ίσως exclusive του PlayStation επιστρέφει με το πρώτο και τελευταίο sequel στο σκανδιναβικό lore του Kratos, με φινάλε, φυσικά, το Ragnarök. Μια περίοδο κατά την οποία -  σύμφωνα με τη μυθολογία - πέθαναν πολλοί Θεοί, υπήρξαν αμέτρητες φυσικές καταστροφές και στη συνέχεια ακολούθησε μια παγκόσμια πλημμύρα που εξάγνισε τον κόσμο από την πρότερη ιστορία του. Ο τίτλος βασίζεται ελαφρώς στη βασική προϋπόθεση του Ragnarök, εστιάζοντας στις προσπάθειες του Kratos και του γιού του, Atreus, να το αποτρέψουν. Μαζί τους, αναπόσπαστο πια κομμάτι της σειράς, ο Mimir με την απεριόριστη σοφία του και οι νάνοι σιδηρουργοί Brok και Sindri, που ενισχύουν την επιχείρηση αποτροπής του μοιραίου. Μεταξύ άλλων και της προφητείας που θέλει τον Kratos να αφήνει την τελευταία του πνοή στην αγκαλιά του γιού του. Παράλληλα, τα ερωτηματικά σχετικά με την πραγματική ταυτότητα του Atreus ως Loki εξακολουθούν να αιωρούνται στην ατμόσφαιρα, με το μυστήριο να δημιουργεί ένα περίπλοκο συναισθηματικό χάσμα ανάμεσα στον ίδιο και τον πατέρα του.



Η σχέση πατέρα και γιού τώρα παρουσιάζεται αρκετά διαφορετική, κυρίως λόγω του διαστήματος που έχει μεσολαβήσει μεταξύ του Ragnarök και του προκατόχου του. Ο τίτλος ξεκινά λίγο πριν από το τέλος του Fimbulwinter, ενός χειμώνα με διάρκεια τριπλάσια του κανονικού, που επήλθε του θανάτου του Baldur από τα χέρια του Kratos.  Κάτι που σημαίνει πως βρισκόμαστε αρκετά χρόνια μετά από τα πεπραγμένα του προηγούμενου κεφαλαίου. Ο Atreus είναι πια στην εφηβεία, είναι περισσότερο αντιδραστικός, νιώθει επαναστάτης και είναι αποφασισμένος να εμποδίσει την πραγματικότητα της δυσοίωνης προφητείας. Συνάμα, επιδιώκει να αντιληφθεί και να τιθασεύσει τη φύση του ως Loki, ακόμα και χωρίς τη βοήθεια του πατέρα του. Ο οποίος, από τη μεριά του, δεν ξεχνά αυτό που - υποτίθεται πως - του έχει ορίσει η μοίρα και θέλει να προετοιμάσει τον γιο του για μια ζωή, δίχως εκείνον να τον προστατεύει. Δεν θέλει σε καμία περίπτωση να τον κάνει Σπαρτιάτη κι αυτό είναι ξεκάθαρο μέσα του, εν μέρει επειδή αντιλαμβάνεται το πόσο διαφορετικός είναι ο Atreus.



Από την άλλη, ανησυχεί πως, αν δεν προλάβει να τον κάνει τον μαχητή που μπορεί να γίνει, ο Atreus θα βρεθεί μόνος και εκτεθειμένος σε έναν πολύ επικίνδυνο και σκοτεινό κόσμο. Αγχώνεται και φοβάται πως αν συνεχίσει να τον πατρονάρει, θα τον απομακρύνει. Έτσι, αρχίζει να τον ακούει όλο και περισσότερο, αφήνοντάς του χώρο για πρωτοβουλίες, παρά τις ανησυχίες του. Ταυτόχρονα, η ιδέα του θανάτου εντυπώνεται όλο και περισσότερο στη συνείδησή του. Σκέφτεται και ονειρεύεται τη νεκρή γυναίκα του αδιάκοπα. Αναρωτιέται αν έκανε πάντα τις σωστές επιλογές. Κατακλύζεται από συναισθήματα και, κατά κάποιον τρόπο, είναι πιο ευάλωτος από ποτέ.



Αυτό είναι μονίμως αντιληπτό καθώς παίζουμε, μια και στο God of War Ragnarök, όλοι οι χαρακτήρες είναι περισσότερο εκφραστικοί σε σχέση με το παρελθόν. Το εξαιρετικό και πιο “ζωντανό” από ποτέ character design, σε συνδυασμό με το εξίσου άψογο voice acting, κάνει την εμπειρία πιο κινηματογραφική από ποτέ. Υπάρχουν μάλιστα αρκετές σκηνές που συγκινούν αβίαστα, για διαφορετικούς λόγους η κάθε μια. Ο πόνος, η αγωνία και ο θυμός αποτυπώνονται στην ψυχή των χαρακτήρων με άνεση, χάρη στους καλογραμμένους διαλόγους που υπάρχουν καθ’ όλη τη διάρκεια της περιπέτειας. Οι διάλογοι μεταξύ Θεών είναι οι απολαυστικότεροι όλων. Ο τίτλος, ευτυχώς, δεν κάνει ούτε σε αυτό κράτει και μας δίνει την ευκαιρία να περάσουμε ποιοτικό χρόνο μαζί με φιγούρες που είχαν απλά αναφερθεί στο προηγούμενο παιχνίδι. Πιο συγκεκριμένα, η ενδοσκόπηση στον χαρακτήρα του Odin και του Thor είναι καθηλωτική, με ερμηνείες άνευ προηγουμένου. Η Freya, που ακόμα θρηνεί τον γιο της, Baldur, δεν μπορεί να συγκρατήσει την οργή της απέναντι στον Kratos και ετοιμάζεται να κάνει τη δική της κίνηση. Είναι κατακλυσμένη από το πένθος και το σκοτάδι και το δείχνει με κάθε της εμφάνιση. Ο στωικός Týr έχει αποταχθεί τη βία και η ιδέα του πολέμου του δημιουργεί φρίκη. Καθώς παρακολουθεί τον Kratos να διαλύει οτιδήποτε κινείται, μοιάζει να τον οικτίρει σιωπηλά. Όλοι οι χαρακτήρες έχουν ένα εντυπωσιακό βάθος, που περιμένει να ανακαλυφθεί παίζοντας.



Η αναπόφευκτη σύγκρουση με το Asgard χτίζεται ολοένα και περισσότερο, με κάθε main quest του Ragnarök, καταλήγοντας σε ένα τελικό δίωρο γεμάτο ένταση και αδρεναλίνη. Όπως λέει και ο Kratos γύρω στα μισά του τίτλου, «όλα τα ταξίδια φτάνουν κάποτε στο τέλος τους». Το συγκεκριμένο ταξίδι έφτασε, όντως, στο τέλος του και η κορύφωσή του είναι ίσως η καλύτερη στιγμή του gaming για το 2022.

Το gameplay
Το God of War Ragnarök ακολουθεί την ίδια γραμμή που χάραξε το God of War του 2018. Ο Kratos έχει στην κατοχή του, το Leviathan Axe και τα Blades of Chaos, δύο όπλα που είναι πολύ διαφορετικά μεταξύ τους, με ξεχωριστά skill trees και συγκεκριμένες ύλες που τα αναβαθμίζουν σε levels. Τα levels είναι αυτά που ξεκλειδώνουν skills, τα οποία με τη σειρά τους αγοράζονται και επιτρέπουν στον Kratos την εκτέλεση ειδικών επιθέσεων και combos. Το Leviathan Axe μπορεί να εκτοξευτεί κατά βούληση και να επιστρέψει στα χέρια του Kratos με το πάτημα ενός πλήκτρου. Μπορεί επίσης να παγώσει για να κάνει μεγαλύτερη ζημιά σε αντιπάλους με πρόβλημα στο κρύο, ή για να χρησιμοποιηθεί στο puzzle platforming κομμάτι του τίτλου. Τα Blades of Chaos μπορούν να αρπάξουν φωτιά, οπότε ενδείκνυνται για χρήση σε εχθρούς επί χιονιού. Εκτός από αυτά, διαθέτει και ασπίδα, με την οποία μπορεί να κάνει parry επικείμενες επιθέσεις και να αντεπιτεθεί άμεσα, ενώ μετά τη μέση της ιστορίας αποκτά ακόμα ένα όπλο, το Draupnir Spear, ένα πανίσχυρο δόρυ που εκτοξεύεται σε συγκεκριμένους στόχους και δημιουργεί μικρές εκρήξεις.



Ο Kratos όμως δεν είναι ο μοναδικός playable χαρακτήρας του Ragnarök. Αυτήν τη φορά παίρνουμε τον έλεγχο και του Atreus, σε quests που αναλαμβάνει και ολοκληρώνει μόνος του (δεν παίζουμε μαζί του σε quests που υπάρχει ο Kratos). Ο νεαρός είναι πολύ γρήγορος και επιτίθεται χρησιμοποιώντας το Talon Bow του, είτε για να εκσφενδονίσει βέλη σε εχθρούς, είτε για να τους χτυπήσει με αυτό, κρατώντας το σαν σπαθί. Μια τέτοια κίνηση θα μπορούσε να αποδειχθεί ως επικίνδυνη ακροβασία, όμως καταλήγει να εφαρμόζεται με φοβερό τρόπο ανάμεσα στις σεκάνς με τον Kratos. Η εναλλαγή που δημιουργείται στον ρυθμό του gameplay δημιουργεί έναν μοναδικό παλμό για το Ragnarök, κάνοντάς το να ξεχωρίζει από οτιδήποτε έχουμε δει από τη σειρά έως τώρα. Εννοείται πως, από τη στιγμή που είναι playable, έχει και ο Atreus δικό του skill tree, αλλά και upgradable τόξο.



Στις μάχες έχουμε ανελέητη επίδειξη δύναμης από μεριάς Kratos / Atreus, με το στήσιμο και την κίνηση της κάμερας να κάνει τα πάντα να φαίνονται ακόμα πιο πομπώδη. Η δράση εξελίσσεται με γρήγορους ρυθμούς, αλλά όχι σε βαθμό που να γίνεται δύσκολο το να ακολουθηθεί, ενώ η δυσκολία είναι αυξημένη και κάθε λάθος τιμωρείται άμεσα. Ανάλογα με τον αριθμό των εχθρών που υπάρχουν στο σημείο που βρισκόμαστε, θα πρέπει να ζυγίσουμε τα περιθώρια που υφίστανται για αποφυγή επιθέσεων, αλλά και το όπλο με το οποίο θα αντιμετωπίσουμε τον κάθε έναν από αυτούς. Η φρενίτιδα του Kratos, ή αλλιώς, το χαρακτηριστικό Rage, επιστρέφει και, κάθε φορά που γεμίζει η σχετική μπάρα (από τις μάχες ή από την εξερεύνηση και το looting), μπορούμε να εξαπολύσουμε λίγα δευτερόλεπτα κόλασης στους εχθρούς μας. Έχουμε επίσης τη δυνατότητα να επιλέξουμε healing αντί rage, κάθε φορά που γεμίζει η ίδια μπάρα.



Το ίδιο χαρακτηριστικό έχει πολύ διαφορετική επίδραση στον Atreus. Ο Atreus έχει τη δύναμη της μεταμόρφωσης και, όταν φτάνει στα άκρα, μετατρέπεται σε αρκούδα ή σε λύκο. Όταν συμβαίνει αυτό, ο χειρισμός του τείνει να είναι λίγο πιο δύσκολος από του Kratos εν μέσω Rage, όμως η δράση του είναι αδίστακτη και βάναυση. Αυτός δεν είναι βέβαια ο μοναδικός τρόπος να δούμε τον Atreus να αλλάζει μορφή, μια και ο τίτλος πειραματίζεται με την εν λόγω δυνατότητα και κατά τη διάρκεια της διαδραστικής του αφήγησης. Ένα παράδειγμα είναι ο αγώνας του Atreus ως λύκος με τη νεαρή Angrboda (γυναίκα του Loki, σύμφωνα με τη μυθολογία). Τόσο αυτό, όσο και τα mounts σε ζώα ή σε έλκηθρο που σύρεται από λύκους, είναι προσθήκες που εμπλουτίζουν το gameplay του παιχνιδιού.



Τα combos που μπορούν να εκτελέσουν Kratos και Atreus είναι το βασικό χαρακτηριστικό που κάνει τις μάχες τόσο απολαυστικές. Όποιον και από τους δυο και αν χειριζόμαστε, πάντα υπάρχει ακόμα ένας χαρακτήρας που μας ακολουθεί και που μπορεί να συμβάλει στην εξουδετέρωση των εχθρών μας με ένα συγκεκριμένο πλήκτρο. Όπως και τα όπλα του Kratos, έτσι και αυτό το χαρακτηριστικό χρησιμοποιείται στο puzzle platforming του παιχνιδιού. Οι περιβαλλοντικοί του γρίφοι είναι καλύτεροι σε σχέση με τον προκάτοχό του, κυρίως επειδή είναι τοποθετημένοι σε εξωτερικούς και φωτεινούς χώρους.



Τα bosses που συναντάμε είναι περισσότερα και, σαφώς, ανώτερα αυτήν την φορά. Τα movesets τους έχουν μεγαλύτερη ποικιλία, είναι πιο προσεγμένα και απαιτούν ένα συγκεκριμένο μοτίβο στρατηγικής για την αντιμετώπισή τους. Πολλές φορές υπάρχει ένα σύντομο cutscene στο μέσο του boss fight, ή ένα ευδιάκριτο σημείο στο οποίο η μάχη περνά στην επόμενη φάση. Και οι δύο αυτές περιπτώσεις λειτουργούν ως checkpoint ασφαλείας, κάνοντας τα πράγματα υποφερτά σε περιπτώσεις που το εκάστοτε boss αποδεικνύεται έξτρα ζόρικο.



Η αναβάθμιση του εξοπλισμού μας - όπλων και πανοπλίας – παίζει πολύ σημαντικό ρόλο καθώς προχωράμε στην ιστορία του παιχνιδιού. Η ολοκλήρωση side quests κάνει το ξεκλείδωμα υλικών ευκολότερο και άρα τη συνέχεια κάπως πιο βατή, όμως ποτέ αρκετά ώστε να χαρακτηριστεί και εύκολη. Τα side quests έχουν τη δική τους ιστορία, όμως ρίχνουν το περισσότερο βάρος στους γρίφους και στην αναζήτηση, παρά στις μάχες, κάτι που συμβαίνει αντίστροφα στο main story. Παρόλα αυτά, το post game περιεχόμενο του τίτλου δυσκολεύει την κατάσταση επίτηδες, δίνοντας επιπλέον κίνητρο για τη συνέχεια. Αυτό που μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα είναι πως το Ragnarök πήρε τη φόρμουλα του God of War του 2018, την βελτίωσε, την εμπλούτισε και την προίκισε με μια πληθώρα καλοσχεδιασμένων εχθρών και bosses που, στην πλειοψηφία τους, αφήνουν γερό στίγμα στη συνολική εμπειρία.

Το τελικό συμπέρασμα
Η Santa Monica Studio πήρε τον χρόνο της, αναβάλλοντας την κυκλοφορία του παιχνιδιού για πολλούς μήνες. Όμως, τελικά, έφτιαξε τον καλύτερο τίτλο God of War. Το Ragnarök είναι αδυσώπητο, γρήγορο, έντονο, δυνατό και, πάνω από όλα, τεχνικά άρτιο σε εντυπωσιακό επίπεδο. Τα γραφικά του είναι εξαιρετικά και το framerate του αδιάκοπα σταθερό, ακόμα και εν μέσω μάχης με πολλούς συμμετέχοντες. Επίσης, χρόνοι φόρτωσης δεν υπάρχουν, εφόσον παίζουμε στο PlayStation 5.



Στη σύνθεση της μουσικής επιστρέφει ο Bear McCreary, με ένα soundtrack που ντύνει μαγικά την οποιαδήποτε στιγμή. Επιπλέον, όπως και το προηγούμενο κεφάλαιο της σειράς, υπάρχει ελληνική μεταγλώττιση και μετάφραση του μενού στα ελληνικά. Σαφώς και η καλύτερη επιλογή της γλώσσας για τα voiceovers είναι τα αγγλικά, όμως το ελληνικό καστ έκανε μια αρκετά αξιοπρεπή δουλειά που δεν θα κάνει κανέναν να νιώσει άβολα παίζοντας.



Το God of War Ragnarök είναι ένα έπος δίχως προηγούμενο, που σίγουρα θα αφήσει εποχή. Η διάρκειά του είναι ανάμεσα στις 20 και τις 25 ώρες χωρίς τα side quests και περίπου 40 μαζί με αυτά. Το σίγουρο είναι πως κάθε ώρα μαζί του αποτελεί την καλύτερη επένδυση ελεύθερου (ή μη) χρόνου και πως δεν πρέπει να λείπει από τη συλλογή κανενός κατόχου κονσόλας PlayStation. 
GOLD AWARD EDITOR’S CHOICE

10

ENTERNITY SCORE
ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ opencritic.com
ΘΕΤΙΚΑ
  • Καταπληκτικό σενάριο με πολλές συγκινητικές στιγμές, δράμα, ένταση και οργή
  • Η επιτυχημένη φόρμουλα gameplay του προκατόχου του, επιστρέφει βελτιωμένη και εμπλουτισμένη
  • Ο Atreus αλλά και η σχέση του με τον Kratos που βρίσκεται πλέον σε άλλο επίπεδο
  • Εξαιρετικά boss fights
  • Άρτιος τεχνικός τομέας
  • Πανέμορφο, με character design που δίνει αληθοφανή εκφραστικότητα στους ήρωες
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
21 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
    • PORTAL
    • Βλεπω οτι λειπει εντελως η λιστα με τα αρνητικα, ουτε καν ο τιτλος δεν ειναι στην θεση του, οποτε ας γραψω εγω αυτα που ειδα με μια προχειρη ματια στο Youtube:

      -Εξαιρετικα χαμηλο Field of View. Δεν μπορω να σκεφτω αλλο παιχνιδι με τοσο χαμηλο FOV. Σα να βλεπεις τα παντα με κυαλια.

      -Σεναριο επιπεδου Xena warrior Princess καλημερες καλεσνοτσες. Ο αρχαιος Ελληνας ημιθεος Κρατος φευγει απο την Ελλαδα, παιρνει τον γιο του απο το χερι και πανε μεχρι την Σκανδιναβια να καθαρισουν και εκει τους τοπικους θεους. Αμερικανικης εμπνευσεως.

      Αυτα εκ πρωτης και ισως προσθεσω και αλλα στο μελλον.

      • ehnikaras
      • Τα γράφεις σοβαρά ή τρολάρεις; Έβγαλες συμπέρασμα από το YouTube χωρίς να παίξεις καν το παιχνίδι; Και μάλιστα από videos που δεν ξέρεις καν από ποιο build είναι;

        Μήπως ήπιες και δεύτερο κατοσταράκι κρασί και το κρύβεις;

        • PORTAL
        • Ποιο build και πράσινα άλογα; Για το field of view μιλάω και για το σενάριο.

      • ehnikaras
      • To build σε πείραξε και όχι το ότι βγαζεις συμπεράσματα από videos στο YouTube. Καλά τα είπα για το κατοσταράκι. Όσο για το σενάριο, την άλλη φορά καλό θα είναι να ενημερώσεις τη Sony ότι θέλεις κάτι πρωτότυπο, μη αμερικανικής προέλευσης. Γιατί όχι κάτι που να βασίζεται στο ντίλι, ντίλι το καντήλι, που έβλεπε και έραβε η μάνα το μαντήλι.

        • PORTAL
        • Να σε ρωτησω, εχεις και κομπολοϊ στο χερι τωρα που γραφεις τα σχολια; Ειλικρινα σχεδον το ακουω να συνοδευει υπεροχα τις στραβοστομιες σου να'ουμ.

      • ehnikaras
      • @PORTAL, μόνο ένα sonar έχω που ειδοποιεί για μερικούς σαν και εσένα που πασχίζουν να μειώσουν τη δουλειά των άλλων, ευελπιστώντας ότι θα τους πάρει σοβαρά κάποιος, έχουντας ως επιχειρήματα αμφιβόλου ποιότητας videos από το YouTube, δίχως να έχουν ασχοληθεί ποτέ με ένα παιχνίδι. Μόνο και μόνο από αυτό, καταλαβαίνει κανείς το ποιόν σου.

        • PORTAL
        • Δεν νομιζω να μειωσα τη δουλεια κανενος λεγοντας την αποψη μου για το παιχνιδι. Χαλαρωσε. Εδω ειμαστε για να μιλαμε για βιντεοπαιχνιδια και θα σου προτεινα να κανεις και συ το ιδιο.

      • PORTAL
      • @LongBeard1986 Οταν σκεφτεσαι να αγορασεις ενα παιχνιδι μπαινεις στο Youtube να το δεις πρωτα; Ναι. Τo κανεις επειδη μερικα πραγματα φαινονται απλα παρατηροντας το. Αυτο εκανα. Κρινω ο,τι βλεπω. Μηπως ειναι ψεματα οι επτα ωρες cutscenes; Μηπως ειναι ψεματα η κακη καμερα; Μηπως ειναι ψεματα τα βελακια στην πλατη του Κρατος και το οτι πεταγονται καθε λιγο οι NPCs και του φωναζουν "δεξια σου" "αριστερα σου"; Μηπως δεν βλεπω καλα και τα αναγκαστικα περπατηματα; Μηπως το παιχνιδι εχει και καλο platforming; Μηπως δεν ειναι σχεδον ιδιο με το GoW 2018 που εχω τερματισει; Μηπως δεν εχουν πεσει τα απιστευτα λεφτα στο marketing για αυτο το προϊον; Αν ειναι ψεματα ολα αυτα παω αυριο να αγορασω το παιχνιδι για PS4 να μη χασω το ΕΠΟΣ το ανεπαναληπτο το χωρις προηγουμενο το απολυτο δεκαρι.

    • joehok
    • Ωραίο review συγχαρητήρια. Θα ήθελα πληροφορίες για ένα συγκεκριμένο πράγμα . Τι γίνεται με το μενού και τους υπότιτλους . Είναι όλα σε αρκετά μικρή μορφή . Το πρώτο παιχνίδι αν και είχε τρομερό μενού είχε λίγο πρόβλημα σε μέγεθος γραμματοσειράς . Ελπίζω να έρθει και update αν δεν έχει μεγέθυνση .

      • Sephiroth
      • Έχει αρκετές επιλογές για τους υπότιτλους και τα μεγέθη, συν του ότι αν θέλεις πετάει ένα εφέ θολούρας από πίσω δημιουργώντας ένα πλαίσιο για να φαίνονται πιο καθαρά είτε έχουμε φωτεινό είτε σκοτεινό background.

    • paulgouv
    • Τι ΕΠΟΣ θα παίξουμε πάλι Θε μο !!! Το σικουελ ΟΛΩΝ των σικουελ έρχεται.Πως θα μας πετσοκόψει έτσι ο Κρατος m/ !!! Hype μεχρι να αφανιστούν ολοι οι Θεοί :p

      Φανταστείτε η Σαντα Μόνικα να είχε ξεροκέφαλα μυαλά και να μην είχε κάνει ποτέ το leap το 2018 σε μονοκάμερο κοντινό over the shoulder , απλά για να μην χαλαστούν οι "σκληροπυρηνικοί".... Να παιζαμε δηλαδή αλλο ενα χακ εν σλας ξαναζεσταμένο φαγητό ... Εεε σε πιάνει μια μιζέρια :p Κατι σαν να παίζεις Halo Infinite (ξεχασμένο και απ τον Θεό...αλλά νταξει θα πάρει τα πάνω του με update :p) ενα πράμα και να συνεχίζεις να πιστεύεις οτι παίζεις παιχνιδάρα επειδη σου άρεσε το....Halo 2 :D

      P.S. Portal κανε επικό God Of War AntiPreview να βαλεις τα πραγματα στη θέση τους.Πανε να μας φάνε τα λεφτά D1 και κρύβουν τα αρνητικά :p Αθλιο σενάριο απαίσια κάμερα.Να προσθέσω και βαρετή μεχρι αηδίας μάχη?Να βάλω και μισό κιλό αντιπαθέστατοι χαρακτήρες?Κερνάω αρνητικά :D Πέρα απο την πλάκα , στο Series S βαλε ενα σεμεδάκι καλού κακού τον επόμενο μήνα και ξεσκόνισε το Ps4 να απολαύσεις το ΕΠΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΕΠΏΝ !!!

      • PORTAL
      • Εγω το ειδα το εργο το 2018 και δεν ψηνομαι καθολου. Παλι διθυραμβικες κριτικες, παλι περπατημα και διαλογοι, παλι προβληματα που δεν αναφερθηκαν πουθενα. Ειχα βαρεθει τη ζωη μου με το God of War 2018.
        Σεμεδακι δε θα βαλω στο Series S. Θα βαλω ομως μια πειρατικη σημαια και θα ειμαι Deep in the Caribbean παιζοντας Monkey Island day one στο Game Pass φυσικα.

        • Spinnet
        • Κάπως έτσι έγινε και με μένα. Μετά από όλο το hype, όταν τελικά δοκίμασα το GoW του 18 μου έκανε αρνητική εντύπωση σε αρκετά σημεία και συνολικά το βρήκα αρκετά βαρετό ώστε να μην ασχοληθώ με οτιδήποτε post main story...

    • deathwalker
    • Ρε φίλε πόσο κομπμεξικος φαίνεσαι ενώ μιλάμε για ένα game έπος εσύ να ασχολείσαι με το Halo που ήταν παιχνίδαρα και αυτό αλλά βρήκες χώρο να βγάλεις το κόμπλεξ σου. Τεσπά τι να πω. Αν και κάτοχος series X μπορώ να πω ότι είναι πραγματικά παιχνίδαρα και λόγος αγοράς την κονσόλας για εμένα. Μακάρι και ο ανταγωνισμός να κινηθεί σε τέτοια επίπεδα και να βγάζει τέτοια διαμάντια.

    • PSFAN
    • Καλησπέρα. Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Είμαι κάτοχος ενός PS4 pro. Έχω σκοπό να πάρω PS5 αλλά όχι στο πολλή άμεσο μέλλον διότι πρέπει να αγοράσω και τηλεόραση και δεν φτάνουν τα λεφτά (δύσκολοι καιροί). Η Tv που έχω είναι HD ready την έχω από την εποχή PS3. Τι να κάνω; Να πάρω το Ragnarok τώρα για PS4 και να ξανά πληρώσω για να το κάνω αναβάθμιση αργότερα όταν πάω στο next gen ή να κάνω υπομονή και να το πάρω όταν με το καλό πάρω PS5 και 4k tv; Τα adaptive triggers είναι τόσο μεγάλη διαφορά; Σας ευχαριστώ.

      • PORTAL
      • Το παιχνίδι είναι φτιαγμένο για το PS4 , είναι δηλαδή PS4 τίτλος στην ουσία. Άρα δεν χάνεις κάτι σούπερ next gen. Επίσης η Digital Foundry είπε ότι τη έκδοση για το PS4 είναι εντυπωσιακά κοντά σε αυτή του PS5. Αν θες να παίξεις GoW το αγοράζεις τώρα. ΑΝ θες.. Έχε υπόψιν ότι έχει πέσει πολύ μαρκετινγκ στον συγκεκριμένο τίτλο. Αλλά πολύ μαρκετινγκ.

*