
Αντίστοιχες διαφημίσεις έχουν προστεθεί και στην καρτέλα Events, με προωθητικές ενέργειες για το Battle Pass και άλλα in-game αντικείμενα. Οι διαφημίσεις αυτές είναι αναπόφευκτες: δεν υπάρχει επιλογή απενεργοποίησης ή απόκρυψης, με αποτέλεσμα να εμφανίζονται κάθε φορά που ο παίκτης διαμορφώνει το loadout του.
Οι παίκτες εκφράζουν έντονη δυσαρέσκεια, χαρακτηρίζοντας την πρακτική «επιθετική», «παθητική» και «ντροπιαστική», ειδικά για ένα παιχνίδι που κοστίζει 70-80 ευρώ. Πολλοί συγκρίνουν την εμπειρία με free-to-play mobile games, όπου οι διαφημίσεις και οι μικροσυναλλαγές είναι συχνό φαινόμενο, υποστηρίζοντας ότι τέτοιες πρακτικές δεν έχουν θέση σε premium τίτλους.
Υπάρχουν αναφορές για παίκτες που δηλώνουν ότι σκοπεύουν να εγκαταλείψουν το παιχνίδι λόγω της υπερβολικής εμπορευματοποίησης, ενώ άλλοι ζητούν ανταγωνισμό από άλλες σειρές FPS.
Season 4 brings new ad spot in game for weapons
byu/whambampl inblackops6
Η Activision δέχεται εδώ και καιρό κριτική για την επιθετική πολιτική μικροσυναλλαγών στα παιχνίδια Call of Duty, με battle passes, premium bundles και ακριβά skins. Η νέα αυτή προσθήκη, όμως, θεωρείται από πολλούς ως το αποκορύφωμα της εμπορευματοποίησης, ειδικά μετά την εξαγορά της Activision Blizzard από τη Microsoft και την εγκατάλειψη του Warzone Mobile λόγω χαμηλών επιδόσεων.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity