"Σημειώνουμε τη δήλωση της Microsoft ότι η Activision έχει σημαντική δύναμη στα παιχνίδια για φορητές συσκευές και θεωρούμε ότι η παρουσία των παιχνιδιών της Activision σε οποιοδήποτε κατάστημα παιχνιδιών για φορητές συσκευές θα ενίσχυε την ανταγωνιστικότητά της", έγραψε η CMA
"Ωστόσο, θεωρούμε επίσης ότι αυτό θα μπορούσε να επιτευχθεί με λιγότερο αντιανταγωνιστικά μέσα από τη συγχώνευση και η Microsoft θα μπορούσε να αποκτήσει "ελκυστικό περιεχόμενο", εξαγοράζοντας έναν διαφορετικό εκδότη παιχνιδιών για φορητές. Αυτή φαίνεται να ήταν η στρατηγική της Microsoft – προσπάθησε να αγοράσει τον [redacted] το [redacted] και δήλωσε [redacted]."
"Θεωρούμε επίσης ότι για να λανσαριστεί μια ανταγωνιστική πλατφόρμα για φορητές συσκευές, η Microsoft θα χρειαζόταν σημαντική ποσότητα και ποικιλία παιχνιδιών".
"Αυτό είναι πιθανό να συνεπάγεται τη σύναψη συμφωνιών με τρίτους εκδότες με παρόμοιο τρόπο όπως συμβαίνει σήμερα με τα παιχνίδια για κονσόλες και υπολογιστές. Η Microsoft δεν έχει προσφέρει στοιχεία που να αποδεικνύουν ότι η προσπάθεια εισόδου της σε αυτή την αγορά θα ήταν επαρκής βασιζόμενη μόνο στα παιχνίδια της Activision. Για αυτόν τον λόγο, διαφωνούμε με τον ισχυρισμό της Activision ότι ένα ανταγωνιστικό κατάστημα παιχνιδιών για φορητές συσκευές θα μπορούσε να γίνει πραγματικότητα μόνο εάν το περιεχόμενο προερχόταν από έναν και μόναδικό οργανισμό".
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity