Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

H Ubisoft παρουσίασε νέα NPCs με προηγμένη AI που σκοπεύει να λανσάρει στο προσεχές μέλλον

*
H Ubisoft αποκάλυψε τα NEO NPCs κατά τη διάρκεια του Game Developers Conference στο San Francisco.

Συγκεκριμένα είπε πως “το εν λόγω project εισάγει ένα νέο τρόπο με τον οποίο οι παίκτες θα μπορούν να αλληλεπιδρούν με διάφορα NPCs, σε μια προσπάθεια να διευρυνθούν οι δυνατότητες στο gameplay και να ενσωματώνονται χαρακτηριστικά της λεγόμενης γεννητικής τεχνητής νοημοσύνης (generative AI prototype).




Με λίγα λόγια, αυτή η μέθοδος παρουσιάζει “αληθοφανείς” και πιο ενδιαφέροντες NPC χαρακτήρες. Η δημιουργία τους θα εμβαθύνει όχι μόνο στο βάθος αυτών των χαρακτήρων αλλά και στον τρόπο με τον οποίο θα αποκρίνονται στις ερωταπαντήσεις σας όπως και σε πρακτικές αυτοσχεδιασμού κατά τη διάρκεια των διαλόγων. Σε μια επίδειξη στο GDC, η Ubisoft έδειξε στους προσκεκλημένους δημοσιογράφους διάφορα demos στα οποία οι παίκτες αλληλεπιδρούσαν μέσω φωνητικών εντολών. Στο πρώτο demo, ο παίκτης καλούνταν να επικοινωνήσει με ένα NPC χαρακτήρα, τον Bloom, ο οποίος απαντούσε στις ερωτήσεις και αντιδρούσε ανάλογα με τον τόνο της φωνής του παίκτη. Με τη χρήση ενός μετρητή που υπήρχε στην οθόνη, ο παίκτης μπορούσε να ελέγξει το επίπεδο της σχέσης που έχει αναπτύξει με τον χαρακτήρα και να ξεκλειδώσει πληροφορίες σχετικά με το σενάριο καθώς όσο αυξάνεται η μπάρα, οι λειτουργίες του NPC γίνονται όλο και πιο σύνθετες.

Στο δεύτερο demo, ο Bloom παρακολουθούσε μια αποστολή που βασιζόταν στη χρήση stealth και σχολίαζε αυτά που συνέβαιναν δείχνοντας πως έχει επίγνωση της προόδου που συμβαίνει σε πραγματικό χρόνο. Στο τρίτο demo παρουσιάστηκε η Iron, ένα άλλο NPC, το οποίο ως μέντορας σας συμβουλεύει για τον τρόπο που πρέπει να προσεγγίσετε μια συγκεκριμένη αποστολή. Ενδιαφέρον προκαλεί το γεγονός πως ο χαρακτήρας σχολίαζε με αρνητική χροιά τις αποφάσεις του παίκτη, ειδικά αν δεν συμφωνούσαν με τις δικές του.



Σύμφωνα με τη Ubisoft, στόχος των demo είναι να ενισχύσουν τον τρόπο της αφήγησης και να παρουσιάσουν προηγμένα NPCs σε μελλοντικά παιχνίδια της εταιρείας. Τα NEO NPCs αποτελούν σύμπραξη μιας ομάδας προγραμματιστών στο studio της Ubisoft στο Παρίσι και του τμήματος τεχνολογίας παραγωγής της Ubisoft. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*