Παρότι διατίθεται σε όλες τις μεγάλες κονσόλες και στο Steam, κατέγραψε μόλις 12 ταυτόχρονους παίκτες στην πλατφόρμα της Valve και εκτιμάται πως οι συνολικές πωλήσεις κυμαίνονται μεταξύ 190 και 360 αντιτύπων για PC. Παρά το αδύναμο ξεκίνημα, οι ελάχιστοι παίκτες που το δοκίμασαν έχουν προσφέρει στη Steam αξιολογήσεις 100% θετικές, εκθειάζοντας τον σχεδιασμό, τον ήχο και την ατμόσφαιρα του παιχνιδιού, ενώ πολλοί εκφράζουν την ελπίδα να αναγνωριστεί περισσότερο στο μέλλον.
Η Atari μέσω του Wade Rosen, χαρακτήρισε το εγχείρημα ως ένα από τα πολλά πειράματα για να φέρει παλιές IP σε νεότερους παίκτες, αναγνωρίζοντας πως η αναβίωση ιστορικών brands συναντά προκλήσεις λόγω του πόσο πρωτόλειοι είναι τίτλοι όπως το αρχικό “Adventure” σε σύγκριση με τα σύγχρονα δεδομένα. Το αυθεντικό “Adventure” θεωρείται θεμέλιος λίθος του gaming και ήταν το πρώτο παιχνίδι που εισήγαγε τον όρο “easter egg”, μέσω ενός κρυφού δωματίου με το όνομα του δημιουργού Warren Robinett, εφόσον η Atari τότε δεν επέτρεπε στους προγραμματιστές την απόδοση πίστωσης στα έργα τους.



Δε φταίει το Silksong...
Κανένα παιχνίδι της Atari δε πουλάει, ούτε παίρνει 10ρια σε κριτικές.
Ακόμη και να μην έβγαινε το Silksong πάλι τον ίδιο αριθμό παιχτών θα είχε (ταυτόχρονα).
Επιπλέον, παίζει ρόλο και το marketing.
To οποίο για το ιστορικό όνομα της εταιρείας είναι σχεδόν ανύπαρκτο.
Αυτό που λένε στο χωριό hype ή hot.