Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Η Bloober Team μιλάει για το σύστημα μάχης και το AΙ των εχθρών στο remake του Silent Hill 2

*
Η Bloober Team ετοιμάζει το remake του Silent Hill 2 και παράλληλα μοιράζεται πληροφορίες για το παιχνίδι. Σε πρόσφατη συνέντευξή τους, ο παραγωγός Motoi Okamoto, ο concept artist Masahiro Ito και ο συνθέτης Akira Yamaoka, αναφέρθηκαν στις αλλαγές στο σύστημα μάχης και στην τεχνητή νοημοσύνη των αντιπάλων, που θα βελτιώσουν τη συνολική εμπειρία.

Ο Ito ισχυρίστηκε ότι η ομάδα ανάπτυξης βελτιώνει τις μάχες χωρίς να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο κινούνται και ενεργούν τα τέρατα, λέγοντας: "Πρώτα, βελτιώνουμε τον σχεδιασμό μάχης, κάτι που σχολιάστηκε ιδιαίτερα στον original τίτλο. Αυτό θα ήταν δύσκολο χωρίς αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο κινούνται και δρουν τα τέρατα, έτσι προσπαθήσαμε να σεβαστούμε τον αρχικό σχεδιασμό, προσθέτοντας νέα και ενδιαφέροντα στοιχεία στο remake καθώς βελτιώνουμε αρκετούς από τους εχθρούς".


Δηλώνει επίσης ικανοποιημένος με την ατμόσφαιρα που έχει πετύχει η Bloober Team. ''Πραγματικά έχω την αίσθηση ότι σέβονται το πρωτότυπο υλικό, ενώ φροντίζουν να δημιουργούν τα πάντα με τον δικό τους τρόπο. Συγκεκριμένα, είχαμε έντονες απαιτήσεις σχετικά με το μοτίβο της ομίχλης όταν ξεκινήσαμε το remake και το απεικόνισαν όπως ακριβώς θέλαμε. Πιστεύω από τα βάθη της καρδιάς μου ότι κάνουν κάτι απίστευτο".

Ο Motoi Okamoto μίλησε για την τεχνητή νοημοσύνη των αντιπάλων, που δανείζεται στοιχεία από το αρχικό παιχνίδι. ''Δημιουργούμε εξ' αρχής την τεχνητή νοημοσύνη των εχθρών και τη σχεδιάσαμε με τρόπο που θα επιτρέπει στους παίκτες να απολαμβάνουν τη μάχη. Η προσήλωση της Bloober Team στο πρωτότυπο είναι έντονη, επομένως δεν πρόκειται να προσθέσουν απλώς νέους εχθρούς. Αναζητάμε τις μικρές λεπτομέρειες που μπορούν να κάνουν τη μάχη πιο ενδιαφέρουσα, πράγμα που σημαίνει αλλαγή της τεχνητής νοημοσύνης ή μικρών στοιχείων της σχεδίασης . Μπορεί να φαίνεται το ίδιο, αλλά είναι διαφορετικό όταν κοιτάς προσεκτικά. Πραγματικά έχει γίνει πολύ καλή καλή δουλειά σε όλο το παιχνίδι".

Tο remake του Silent Hill 2 θα κυκλοφορήσει για PlayStation 5 και PC.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*