Ο Ito ισχυρίστηκε ότι η ομάδα ανάπτυξης βελτιώνει τις μάχες χωρίς να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο κινούνται και ενεργούν τα τέρατα, λέγοντας: "Πρώτα, βελτιώνουμε τον σχεδιασμό μάχης, κάτι που σχολιάστηκε ιδιαίτερα στον original τίτλο. Αυτό θα ήταν δύσκολο χωρίς αλλαγές στον τρόπο με τον οποίο κινούνται και δρουν τα τέρατα, έτσι προσπαθήσαμε να σεβαστούμε τον αρχικό σχεδιασμό, προσθέτοντας νέα και ενδιαφέροντα στοιχεία στο remake καθώς βελτιώνουμε αρκετούς από τους εχθρούς".
Δηλώνει επίσης ικανοποιημένος με την ατμόσφαιρα που έχει πετύχει η Bloober Team. ''Πραγματικά έχω την αίσθηση ότι σέβονται το πρωτότυπο υλικό, ενώ φροντίζουν να δημιουργούν τα πάντα με τον δικό τους τρόπο. Συγκεκριμένα, είχαμε έντονες απαιτήσεις σχετικά με το μοτίβο της ομίχλης όταν ξεκινήσαμε το remake και το απεικόνισαν όπως ακριβώς θέλαμε. Πιστεύω από τα βάθη της καρδιάς μου ότι κάνουν κάτι απίστευτο".
Ο Motoi Okamoto μίλησε για την τεχνητή νοημοσύνη των αντιπάλων, που δανείζεται στοιχεία από το αρχικό παιχνίδι. ''Δημιουργούμε εξ' αρχής την τεχνητή νοημοσύνη των εχθρών και τη σχεδιάσαμε με τρόπο που θα επιτρέπει στους παίκτες να απολαμβάνουν τη μάχη. Η προσήλωση της Bloober Team στο πρωτότυπο είναι έντονη, επομένως δεν πρόκειται να προσθέσουν απλώς νέους εχθρούς. Αναζητάμε τις μικρές λεπτομέρειες που μπορούν να κάνουν τη μάχη πιο ενδιαφέρουσα, πράγμα που σημαίνει αλλαγή της τεχνητής νοημοσύνης ή μικρών στοιχείων της σχεδίασης . Μπορεί να φαίνεται το ίδιο, αλλά είναι διαφορετικό όταν κοιτάς προσεκτικά. Πραγματικά έχει γίνει πολύ καλή καλή δουλειά σε όλο το παιχνίδι".
Tο remake του Silent Hill 2 θα κυκλοφορήσει για PlayStation 5 και PC.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity