Λέγεται ότι προς το παρόν η εταιρεία δοκιμάζει το software που θα επιτρέπει στους developers να τοποθετούν διαφημίσεις στα παιχνίδια τους και η λειτουργία αναμένεται να γίνει διαθέσιμη εντός του τρέχοντος έτους.
"Στόχος είναι η διαφημίσης να εμφανίζονται λες και αποτελούν μέρος του παιχνιδιού, όπως οι ψηφιακές πινακίδες στα γήπεδα. Δεν αποκλείεται οι παίκτες να ανταμοίβονται για την παρακολούθηση διαφημίσεων που αφορούν in-game items, όπως avatar skins", αναφέρει το δημοσίευμα.

Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077



Αν μείνει στα free to play μόνο, εντάξει, αλλά μάλλον θα πάει και στα άλλα. Απαράδεκτες κινήσεις και από τους 2
Όπως φαίνεται, δυστυχώς ή ευτυχώς, όλο αυτό θα γίνει αναγκαίο κακό.