Το Death Stranding ξεκίνησε με μια από τις πιο παράξενες αποστολές στην ιστορία των video games: ο παίκτης μεταφέρει το πτώμα της Προέδρου των ΗΠΑ σε ένα αποτεφρωτήριο, διασχίζοντας μια μετα-αποκαλυπτική Αμερική γεμάτη αόρατα τέρατα και βροχή που γερνάει τα πάντα. Το παιχνίδι συνδύασε στοιχεία περιπέτειας, κοινωνικής αλληλεπίδρασης και φιλοσοφίας, δημιουργώντας ένα εντελώς νέο είδος που ο ίδιος ο Kojima ονόμασε «strand game».
Ο Kojima εξηγεί ότι δεν τον ενδιαφέρει να φτιάχνει παιχνίδια που αρέσουν σε όλους και αρνείται να αλλάξει το σενάριο ή τα θέματα του παιχνιδιού βάσει feedback. Μπορεί να προσαρμόσει το χειρισμό ή την κάμερα, αλλά ο πυρήνας της ιστορίας παραμένει αμετάβλητος. Όπως δηλώνει χαρακτηριστικά: «Αν το βρίσκεις περίεργο, αυτό είναι δικό σου πρόβλημα, όχι δικό μου».
Η «παραξενιά» αυτή δεν είναι τυχαία. Ολόκληρη η καριέρα του Kojima είναι γεμάτη με ασυνήθιστες ιδέες: από το Metal Gear Solid με τα meta στοιχεία και τους χαρακτήρες που διαβάζουν τις αποθηκευμένες σου θέσεις, μέχρι το Boktai (παιχνίδι που χρησιμοποιούσε το φως του ήλιου), αλλά και πρόσφατα concepts όπως χαρακτήρες που ξεχνούν τα πάντα αν σταματήσεις να παίζεις.




Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity