Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ο στροφή του Xbox σε στρατηγική multiplatform εντείνεται, επηρεασμένη από τις συνήθειες της Gen Z

*
Σύμφωνα με τη Microsoft, η νέα στρατηγική για τους αποκλειστικούς τίτλους του Xbox διαμορφώθηκε, ως ένα σημείο, μετά από ενδελεχή έρευνα πάνω στη συμπεριφορά των καταναλωτών της Gen Z.

Μέσω της εξαγοράς των multiplatform blockbusters, όπως το Minecraft και το Call of Duty, το Xbox εκδίδει πλέον σημαντικούς της τίτλους τόσο στο PlayStation όσο και στο Nintendo Switch. H συγκεκριμένη στρατηγική ξεκίνησε τον Φεβρουάριο με τη διάθεση ορισμένων παιχνιδιών, όπως το Pentiment για PlayStation 5 αλλά και του Hi-Fi Rush που κατέφθασε λίγο αργότερα.


Ο Phil Spencer συζήτησε σχετικά με τη συγκεκριμένη αλλαγή στρατηγικής και είπε πως οι αυξανόμενοι προϋπολογισμοί ανάπτυξης δεν καταφέρνουν να δικαιολογήσουν τις αποκλειστικότητες. Για παράδειγμα, τη σήμερον ημέρα η ανάπτυξη ενός παιχνιδιού μπορεί να κοστίσει 300 εκατομμύρια δολάρια αλλά αν θέλουμε να μιλάμε για αποκλειστική διάθεση του τίτλου στην κονσόλα, τα όρια “στενεύουν” καθώς το κόστος του παιχνιδιού θα χρειαστεί να ανέβει.

Ως εκ τούτου, η επαφή του Xbox με τους νεότερους καταναλωτές θα μπορούσε να επιτευχθεί μέσω της διάθεσης των τίτλων σε περισσότερες κονσόλες. Με αυτή τη λογική, το Xbox σκέφτεται να διαθέσει και άλλους τίτλους, όπως το Microsoft Flight Simulator, το επερχόμενο Doom αλλά και το Indiana Jones σε “αντίπαλες” κονσόλες ώστε να μπορούν να τα απολαύσουν οι πάντες, ανεξαρτήτων κονσόλας, κινητού η PC. 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*