Τώρα, ο γνωστός αναλυτής της Circana, Mat Piscatella, δηλώνει ότι οι συνδρομητικές υπηρεσίες σίγουρα δεν αποτελούν το μέλλον του gaming. Προσθέτει ότι ναι μεν υπάρχει για αυτές χώρος στη βιομηχανία, όμως η δαπάνη των Αμερικανών καταναλωτών στο PS Plus και στο Xbox Game Pass βρίσκεται στο ίδιο επίπεδο από το 2021, εκτός από μια άνοδο της τάξης του 14% όταν κυκλοφόρησε το Call of Duty: Black Ops 6.
US spending on video game subscriptions had been basically flat for years following 2020-21 growth, only boosted by 12% in Q4 thanks to CoD going to Game Pass. Subscriptions are certainly not THE future of gaming (although they can continue to be part of it).
[image or embed] — Mat Piscatella (@matpiscatella.bsky.social) April 27, 2025 at 10:14 PM
Αποκτήστε Assassin’s Creed videogames με έκπτωση έως και 90%!



Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity