Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Peter Moore: «Κάποτε, τα console wars ήταν υγεία για τη βιομηχανία και τα υποστήριξα»

*
Το πρώην διευθυντικό στέλεχος του Xbox, Peter Moore υποστηρίζει πως κάποτε η κόντρα ανάμεσα σε Xbox και PlayStation ήταν ωφέλιμη για τη βιομηχανία, όμως η κατάσταση έχει αλλάξει. Σε συνέντευξη που παραχώρησε στο κανάλι του Danny Peña στο YouTube, ο Moore ρωτήθηκε σχετικά με τη νέα στρατηγική του Xbox να φέρνει τα first-party games του στο PS5.

Ο Moore - ο οποίος εντάχθηκε στην ομάδα του Xbox το 2003 για να το βοηθήσει να ανταγωνιστεί το PS2 και το GameCube και στη συνέχεια επέβλεψε την κυκλοφορία του Xbox 360 - δήλωσε ότι εκείνη την εποχή η έννοια των «console wars» ήταν καλό πράγμα για τη βιομηχανία, επειδή κρατούσε κάθε πλευρά στο επίκεντρο της δημοσιότητας.


Σύμφωνα με τον Moore, κάποτε ο Τύπος «κατηγορούσε για όλα τα δεινά της κοινωνίας τα βιντεοπαιχνίδια», λέγοντας ότι ήταν «χάσιμο χρόνου, δημιουργούσαν βία, μπλα μπλα μπλα μπλα, όλα αυτά», και ότι «οι αρχές της δεκαετίας του 2000 ήταν μια εκπληκτική πλατφόρμα για να βγούμε από τις πίσω σελίδες και να μπούμε στα πρωτοσέλιδα και να μας πάρουν στα σοβαρά ως μέσο ψυχαγωγίας».

«Εκείνη την εποχή έπρεπε να κάνουμε ένα τεράστιο ιεραποστολικό έργο, και ταυτόχρονα ήμασταν αρκετά νέοι για να διασκεδάζουμε και να κάνουμε όλα τα χαζά πράγματα που κάναμε και όλα τα ακροβατικά», απάντησε. «Νομίζω ότι οι πόλεμοι των κονσολών τους οποίους κατά κάποιο τρόπο υπαινίσσεστε ήταν υγιείς για τη βιομηχανία».

«Κοιτάξτε, το έχω ξαναπεί - σίγουρα, ενθάρρυνα τη μάχη, γιατί νομίζω ότι οι παίκτες λάτρευαν να βλέπουν το Xbox εναντίον του PlayStation, ίσως και εναντίον της Nintendo, και αυτό νομίζω ότι ήταν μια άνοδος της παλίρροιας που σήκωσε όλα τα πλοία».

Η σημερινή κατάσταση, τόνισε ο Moore, είναι διαφορετική, και ενώ η Microsoft συνεχίζει να κατασκευάζει κονσόλες Xbox, πιστεύει ότι θα σταματούσε να το κάνει και θα επικεντρωνόταν στα παιχνίδια αν μπορούσε, αλλά ότι εξακολουθεί να υπάρχει η θέληση του κοινού για αγορά hardware.

«Αν [η Microsoft] είχε την επιλογή, θα έφτιαχνε hardware; Όχι», εξήγησε. «Θα ήταν ευχαριστημένοι αν μπορούσαν να είναι μια οντότητα πολλών εκατοντάδων δισεκατομμυρίων δολαρίων που θα προσφεραν περιεχόμενο απευθείας στην τηλεόρασή σας, σε όποια οθόνη επιλέξετε να παίξετε; Σίγουρα.

«Ξέρετε, το κλασικό μοντέλο του Netflix, απλά επιλέγετε - 'Ποιος παίζει αυτό; 5.000 άνθρωποι το παίζουν αυτό; Θα μπω μέσα αμέσως τώρα', χωρίς καθυστέρηση, χωρίς καθυστέρηση, είσαι μέσα, και δεν χρειάζεται να υπάρχει ένα κουτί ανάμεσα σε εσένα και το χειριστήριο και την τηλεόραση. Αλλά και πάλι, ξέρετε, η κατάσταση με τις κονσόλες είναι - όπως είδαμε ιδιαίτερα με τη Nintendo τώρα – ότι οι άνθρωποι αγαπούν το hardware τους.

Ο Moore πρόσθεσε ότι ενώ καταλαβαίνει πως η πρόθεση της Microsoft δεν είναι πλέον να εμπλακεί σε πολέμους κονσολών, λέει ότι αισθάνεται ότι έχει χαθεί κάποια από τη «μαχητικότητα» ως αποτέλεσμα.

«Η εξαγορά της Activision Blizzard άλλαξε τα πράγματα, νομίζω - όχι νομίζω, ξέρω - στη Microsoft», είπε, »και έτσι δεν είναι οι παλιές μέρες των πολέμων των κονσολών, και του να χτυπάμε ο ένας τον άλλον, και να προσπαθούμε να κλέψουμε πελάτες και να προσπαθούμε να πάρουμε μερίδιο αγοράς και να αυξήσουμε το ποσοστό αφοσίωσης των παικτών. Αυτό είναι μεγαλύτερο από αυτό από οικονομική άποψη.

«Μήπως έχει χαθεί λίγο από το σθένος που η βιομηχανία νομίζω ότι τροφοδοτήθηκε και αναπτύχθηκε; Νομίζω πως ναι».

Σούπερ προσφορά στην Ελλάδα: Πως θα πάρεις PS5 στα €280 και Nintendo Switch 2 στα €415!

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*