Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Ρεπορτάζ: Ακύρωση ή reboot του Redfall ήθελε το προσωπικό της Arcane

*
Δημοσίευμα επιχειρεί να ρίξει φως στα αίτια που οδήγησαν στο απογοητευτικό λανσάρισμα του Redfall πριν μερικές εβδομάδες.

Έπειτα από μια σειρά αναβολών, η πρώτη μεγάλη αποκλειστικότητα της Bethesda για το Xbox κυκλοφόρησε με αρκετά τεχνικά προβλήματα, με το σκορ του στο Metacritic να είναι 56 για Xbox Series X, Xbox Series S και 54 για PC. Το user score βρίσκεται ακόμα πιο χαμηλά, στο 3,5.


Σύμφωνα με το Bloomberg, η ανάπτυξη του παιχνιδιού βρήκε εμπόδια στην έλλειψη σαφούς κατεύθυνσης, τις συνεχείς εναλλαγές προσωπικού και τον μη επαρκή προϋπολογισμό για ένα παιχνίδι που χαρακτηρίστηκε ως ΑΑΑ.

Το ρεπορτάζ επικαλείται δώδεκα άτομα που εργάστηκαν για τον τίτλο και υποστηρίζεται ότι το project ξεκίνησε να αναπτύσσεται το 2018 αφού παρουσιάστηκε στο προσωπικό ως ένα παιχνίδι της Arkane για πολλαπλούς παίκτες. Μερικοί φέρεται να βρήκαν την πρόταση μπερδεμένη και δεν ένιωθαν σίγουροι ότι το είδος του παιχνιδιού για το οποίο ήταν γνωστός η Arkane θα μεταφερόταν σωστά σε επίπεδο co-op.

Το παιχνίδι φέρεται να αντιμετώπισε σοβαρά προβλήματα, επειδή η ομάδα ανάπτυξής του ήταν συνεχώς υποστελεχωμένη, με το γραφείο της Arkane στο Austin να απασχολεί λιγότερα από 100 άτομα, συν την ανεπαρκή υποστήριξη που προσέφερε η Bethesda.

Πολλοί έμπειροι developers που δεν ενδιαφέρονταν να δημιουργήσουν ένα παιχνίδι για πολλαπλούς παίκτες φέρεται να αποχώρησαν από το studio, με σχεδόν τα τρία τέταρτα του προσωπικού της Arkane Austin που είχε δουλέψει στο Prey του 2017 να λένε ότι είχαν φύγει από την εταιρεία μέχρι να ολοκληρωθεί το Redfall.

Λέγεται ότι ο Arkane αντιμετώπισε δυσκολίες στην κάλυψη των κενών θέσεων, με χαμηλότερους από τον μέσο όρο μισθούς. Όταν ξεκίνησε η ανάπτυξη του παιχνιδιού, η τότε μητρική εταιρεία της Bethesda, ZeniMax, φέρεται να πίεζε τα στούντιο της να αναπτύξουν live service games και σύμφωνα με το Bloomberg, για το Redfall υπήρχε ένα πλάνο να προσφέρει microtransactions επί τρία χρόνια, πριν αυτό ακυρωθεί το 2021. Το ίδιο έτος, Microsoft εξαγόρασε τη ZeniMax έναντι $7,5 δισ. και υπποστηρίζεται πως ένα μέρος του προσωπικού της Arkane ήλπιζε για την ακύρωση ή το reboot του Redfall, ως single-player game.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Arkane Studios

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Bethesda Softworks

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    AVE

  • PEGI

    18+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Redfall
    • 18+ pegi 18+
      • 0 RATING
        ΧΡΗΣΤΩΝ (0)
      • ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΕ ΤΟ
    ΕΠΙΣΗΜΟ SITE https://bethesda.net/en/game/redfall FOLLOWERS 0 ΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕ ΤΟ
  • 4

    ENTERNITY SCORE
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*