Developers της ομάδας ανάπτυξης του Sonic Frontiers έριξαν φως στη διαδικασία υλοποίησης του project, αποκαλύπτονας πως με πολλούς τρόπους ήταν κομβικό για το μέλλον της σειράς. Για πρώτη φορά ο μπλε σκαντζόχοιρος ήταν πρωταγωνιστής σε παιχνίδια ανοιχτού κόσμου και η πίεση που βίωσαν τα μέλη της ομάδας ανάπτυξη ήταν πρωτοφανής. Σύμφωνα με όσα δήλωσε μέσω του Χ ο designer Yuki Takahashi, για τη δημιουργία του παιχνιδιού απαιτήθηκε μια πενταετία και η ομάδα ανάπτυξης έφτασε να αριθμεί ακόμα και 120 σε κάποιες φάσεις. Παράλληλα με τους πειραματισμούς για μια δομή ανοικτού κόσμου, η ομάδα ήταν πλημμυρισμένη "με ένα αίσθημα πανικού... πρέπει να δημιουργήσουμε κάτι νέο... αν αποτύχουμε δεν θα υπαρξει άλλη ευκαιρία".
Ανεξάρτητα από την επιτυχία ή όχι του Soni Frontiers, δεν θα διακόπτονταν οι περιπέτειες τη δημοφιλούς μασκότ της SEGA. Απλά σε περίπτωση χαμηλών επιδόσεων, οι μελλοντικοί τίτλοι θα ήταν πολύ πιο περιορισμένου μεγέθους, με χαμηλότερο budget.
Ευτυχώς όμως για τους fans, η επιτυχία του παιχνιδιού ήταν πολύ μεγάλη και η SEGA ανακοίνωσε ότι η συνέχειά του θα έχει το προνόμιο ενός υψηλότερου προϋπολογισμού.Νέο firmware update για το PS5, τι αλλάζει στο σύστημα
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity