Μπορείτε να παρακολουθήσετε το trailer παρακάτω:
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Η CD Projekt RED δεν έχει ανακάμψει πλήρως από το λανσάρισμα του Cyberpunk 2077
Κατά την διάρκεια του State of Play, η IO Interactive ανακοίνωσε το νέο παιχνίδι της με πρωταγωνιστή τον James Bond.
Αν και μου άρεσε πολύ η πρωτοτυπία της ιστορίας του, με χάλασαν πολύ τα γραφικά και ειδικά οι κινήσεις. Μου θύμισε άλλες, παλιές και μακρινές εποχές.