Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

Συγκλονιστική συνέντευξη της Amy Hennig (Uncharted) για την πίεση στα AAA studios και τις συνθήκες εργασίας

*
Με τα προβλήματα στις συνθήκες εργασίας στα studios που αναπτύσσουν videogames να συνεχίσουν να έρχονται στην επιφάνεια ολοένα και περισσότερο, η άποψη ενός στελέχους όπως η Amy Hennig έχει ιδιαίτερη σημασία. Μιλώντας στο Idle Thumbs podcast η έμπειρη developer και συν-δημιουργός του Uncharted ανέλυσε τα όσα έζησε σε ένα studio που φτιάχνει ΑΑΑ games, αλλά και το σήμερα και το αύριο του game development.

Η Hennig εργάστηκε για πάνω από 10 χρόνια στην Naughty Dog για σειρές όπως τα Uncharted και Jak and Daxter, ενώ έχει περάσει και από την Crystal Dynamics για το Legacy of Kain: Soul Reaver. Στη συνέντευξή της στάθηκε στο πόσο πιέζονται οι developers και τόνισε πως «υπάρχουν άνθρωποι που δεν πηγαίνουν ποτέ σπίτι να δουν τις οικογένειές τους. Έχουν παιδιά που μεγαλώνουν χωρίς να τους δουν. Κι εγώ έκανα υποχωρήσεις και αυτό επηρέασε την οικογένειά μου. Η υγεία μου κλονίστηκε, έπρεπε να φροντίσω τον εαυτό μου γιατί ήταν άσχημη η κατάσταση. Και υπήρχαν άνθρωποι που κατέρρεαν ή έπρεπε να πάνε σε γιατρούς όταν κάποια από αυτά τα games ολοκληρώνονταν. Ή έπαιρναν διαζύγια. Δεν ήταν ΟΚ όλο αυτό. Κανένα από τα παραπάνω δεν αξίζει να συμβεί».


Η πορεία της Hennig στην Naughty Dog ολοκληρώθηκε στα πρώτα στάδια του Uncharted 4: A Thief’s End, κυρίως λόγω διαφωνιών στον τομέα του τμήματος δημιουργίας και η ίδια αναφέρθηκε στο Uncharted 3 που πιέστηκε να βγει ταχύτατα μετά την επιτυχία του Uncharted 2: Among Thieves. «Το να προσπαθείς να ολοκληρώσεις ένα παιχνίδι σαν το Uncharted 3 σε δύο χρόνια είναι τρελό, ειδικά όταν λες ότι τα δύο χρόνια αυτά έχουν τα πάντα μέσα, το pre-production, το production και άλλα. Όλοι τρέχαμε με μικρούς χρόνους. Θα μπορούσαμε να το κάνουμε με μικρότερες ομάδες; Προφανώς, αλλά τότε τείναμε στο να αναθέτουμε σε κόσμο δουλειές και να… καίμε γρήγορα χρήματα. Έχουμε δει όλοι παιχνίδια που τράβηξαν καιρό σε επίπεδο development και καταστράφηκαν», τόνισε.

Σε ό,τι αφορά την σημερινή κατάσταση με το crunch η Hennig ανέφερε πως «πρέπει να κατανοήσουμε την κατάσταση σαν βιομηχανία και το πρόβλημα είναι πως τα πράγματα χειροτερεύουν. Είναι ένας αγώνας χεριών που δεν κερδίζεται και καταστρέφει κόσμο». Μπορείτε να βρείτε ολόκληρη την συνέντευξη εδώ
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*