Αγαπητέ χρήστη, παρατηρήσαμε οτι έχεις ενεργοποιημένο Ad Blocker.
Για την καλύτερη εμπειρία σου θα θέλαμε να σε παρακαλέσουμε να το απενεργοποιήσεις κατά την πλοήγησή σου στο site μας ή να προσθέσεις το enternity.gr στις εξαιρέσεις του Ad Blocker.
Με εκτίμηση, Η ομάδα του Enternity

The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom- Debug cheat ήταν αρχικά η δυνατότητα Ascend

*
Στο The Legend of Zelda: Tears of the Kingdom, o Link έχει νέες ικανότητες και μια από αυτές είναι το Ascend. Χρησιμοποιώντας τη έχει τη δυνατότητα να περνάει (κάθετα) μέσα από συμπαγή αντικείμενα όπως βράχοι και οροφές κτιρίων, γεγονός που διευκολύνει κατά πολύ τις μετακινήσεις του. Όπως αποκαλύπτεται, δεν προβλεπόταν από τον αρχικό σχεδιασμό του παιχνιδιού. Ο παραγωγός Eiji Aonuma και ο game director Hidemaro Fujibayashi αναφέρουν ότι ξεκίνησε ως ένα debug cheat.

Μιλώντας στο Polygon, ο Aonuma δήλωσε ότι είναι η αγαπημένη του από τις νέες ικανότητες του πρωταγωνιστή. "Είμαι κάποιος που, ξέρετε, αν μπορώ να βρω έναν τρόπο να απατήσω, μου αρέσει αυτό το είδος παιχνιδιού. Και έτσι, όταν είχα την ικανότητα Ascend, έψαχνα πραγματικά για κάθε λογής διαφορετικά μέρη για να την χρησιμοποιήσω".


Ο Fujibayashi πρόσθεσε: "Ξέρετε, αυτό μου θυμίζει - και δεν νομίζω ότι το έχουμε αναφέρει πουθενά αλλού, αλλά - ότι η ικανότητα Ascend ήταν στην πραγματικότητα το αποτέλεσμα μιας δυνατότητας εντοπισμού σφαλμάτων που έχουμε στο παιχνίδι".

Ο Fujibayashi συνέχισε εξηγώντας ότι όταν εξερευνούσε τις σπηλιές του Tears of the Kingdom, θα έφτανε στον προορισμό του και στη συνέχεια θα χρησιμοποιούσε αυτή την πρώιμη έκδοση του Ascend debug για να επιστρέψει ξανά.

"Και σκέφτηκα, καλά, ίσως αυτό είναι κάτι που μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο παιχνίδι. Και ήταν ακριβώς εκείνη τη στιγμή που ο κ. Aonuma είπε, "Είναι επίπονο να επιστρέψεις".

Στη συνέχεια, το δίδυμο συμφώνησε ότι το cheat μπορεί να είναι πραγματικά πολύ διασκεδαστικό, οπότε αποφάσισαν να το τοποθετήσουν στο παιχνίδι.

Ο Aonuma είπε ότι "ενδιαφέρεται" τηλεοπτική ή κινηματογραφική μεταφορά του Zelda. Ωστόσο, ο παραγωγός καταλαβαίνει ότι χρειάζεται κάτι περισσότερο από το ενδιαφέρον του για να γίνει πραγματικότητα.

"Ίσως η φωνή των fans να είναι το πιο σημαντικό", πρόσθεσε ο Fujibayashi.

 
Διαβάστε όλα τα νέα του Enternity.gr στο Google News, στο Facebook στο Twitter και στο Instagram και κάντε εγγραφή στο Newsletter
0 ΣΧΟΛΙΑ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ
  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ

    Nintendo

  • ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΕΚΔΟΣΗΣ

    Nintendo

  • ΔΙΑΝΟΜΗ

    CD Media

  • PEGI

    12+

  • ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ
  • Για να μπορέσετε να προσθέσετε σχόλιο θα πρέπει πρώτα να έχετε κάνει login!

    • https://www.enternity.gr/files/Image/UserAvatars/resized/enternity_50_50.jpg
    • 3000 χαρακτήρες ακόμα
  • Δεν υπάρχουν ακόμα σχόλια για αυτό το άρθρο.
*